Problem z konfiguracją WAN

Witam, mam problem z połączeniem internetowym. Mianowicie po konfiguracji wartości przy zakładce WAN wskazują 0.0.0.0 i mimo wielu prób nie mogę nic z tym zrobić.

załączam zdjęcie stanu że strony konfiguracyjnej

Witam,
Widzę że konfiguracja jako PPPoE. Wpisujesz prawidłowy login i hasło?

Tak w ogóle to opisz co do czego masz podłączone i z jakiej oferty/technologii internetu korzystasz.

Nie zmieniłem ani loginu ani hasła od zakupu,więc wydaje mi się że tak. Do routera mam podłączony kabel do portu WAN oraz zasilanie. Jest to zestaw antenowy.

Może więcej szczegółów. Co jest po drugiej stronie "kabla podłączonego do portu WAN"?
i co to za zestaw antenowy?

Te instrukcje znam.

Czyli masz modem? Co to za modem?

Niestety tego nie wiem ponieważ kabel leci przez ścianę skąd jest bezpośrednio podłączony do routera.

Jest mi ktoś w stanie pomóc?

Masz dostęp do internetu z tego kabla. Ktoś też wysyła rachunki.
Masz jakieś dane do konfiguracji połączenia internetowego na umowie? Co to za internet? Radiówka? Masz w domu na dachu antenę?

Probowałeś podłączyć ten kabel bezpośrednio do komputera?
Tyle pytań, tak mało odpowiedzi.

Można się jal0s z Tobą skontaktować przez Messenger? Byłoby szybciej jeśli to możliwe

Tylko forum.

Ok więc Tak, Internetu z kabla nie ma, ani przy podłączeniu przez router ani bezpośrednio do pc. Na umowie mam login, hasło, losowo wygenerowany adres ip. Jest to radiowka antena jest.

Zakładam że jedyne co trzeba skonfigurować na routerze to połączenie PPPoE podając tam dane z umowy.

Tutaj problemem może być uszkodzenie anteny która nie łączy się z przypisanym AP. Tego sam nie naprawisz i wezwać trzeba będzie serwis od operatora.

Masz jakieś dane do tej anteny?

A gdzie mógłbym znaleźć takowe? Cóż próbowałem przywrócić konfigi do ustawień fabrycznych, reset i nic. Kilkukrotnie robiłem szybką konfigurację wpisując różne kombinacje, i nic. A najlepsze jest to że był dziś facet od anteny i innym użytkownikom rzekomo działa. U mnie bez zmian. WAN- zawsze 0.0.0.0

Dane do anteny będzie znał operator.
Można założyć że router jest uszkodzony.
Podłącz ksbel do komputera i ustaw połączenie szerokopasmowe wprowadzając dane do połączenia.
https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.oxynet.pl/public_html//media/user/files/pppoe_win10.pdf&ved=2ahUKEwi0t9SvvsfdAhWSw4sKHSMaAjgQFjAAegQIBBAB&usg=AOvVaw1pgsZA9qElid1-lBheY8He