Problem z konfiguracją WAN


(Konrad Andrelczyk) #1

Witam, mam problem z połączeniem internetowym. Mianowicie po konfiguracji wartości przy zakładce WAN wskazują 0.0.0.0 i mimo wielu prób nie mogę nic z tym zrobić.

załączam zdjęcie stanu że strony konfiguracyjnej


(Heinz) #2

Witam,
Widzę że konfiguracja jako PPPoE. Wpisujesz prawidłowy login i hasło?

Tak w ogóle to opisz co do czego masz podłączone i z jakiej oferty/technologii internetu korzystasz.


(Konrad Andrelczyk) #3

Nie zmieniłem ani loginu ani hasła od zakupu,więc wydaje mi się że tak. Do routera mam podłączony kabel do portu WAN oraz zasilanie. Jest to zestaw antenowy.


(Heinz) #4

Może więcej szczegółów. Co jest po drugiej stronie "kabla podłączonego do portu WAN"?
i co to za zestaw antenowy?


(Konrad Andrelczyk) #5


(Heinz) #6

Te instrukcje znam.

Czyli masz modem? Co to za modem?


(Konrad Andrelczyk) #7

Niestety tego nie wiem ponieważ kabel leci przez ścianę skąd jest bezpośrednio podłączony do routera.


(Konrad Andrelczyk) #8

Jest mi ktoś w stanie pomóc?


(Heinz) #9

Masz dostęp do internetu z tego kabla. Ktoś też wysyła rachunki.
Masz jakieś dane do konfiguracji połączenia internetowego na umowie? Co to za internet? Radiówka? Masz w domu na dachu antenę?

Probowałeś podłączyć ten kabel bezpośrednio do komputera?
Tyle pytań, tak mało odpowiedzi.


(Konrad Andrelczyk) #10

Można się jal0s z Tobą skontaktować przez Messenger? Byłoby szybciej jeśli to możliwe


(Heinz) #11

Tylko forum.


(Konrad Andrelczyk) #12

Ok więc Tak, Internetu z kabla nie ma, ani przy podłączeniu przez router ani bezpośrednio do pc. Na umowie mam login, hasło, losowo wygenerowany adres ip. Jest to radiowka antena jest.


(Heinz) #13

Zakładam że jedyne co trzeba skonfigurować na routerze to połączenie PPPoE podając tam dane z umowy.

Tutaj problemem może być uszkodzenie anteny która nie łączy się z przypisanym AP. Tego sam nie naprawisz i wezwać trzeba będzie serwis od operatora.

Masz jakieś dane do tej anteny?


(Konrad Andrelczyk) #14

A gdzie mógłbym znaleźć takowe? Cóż próbowałem przywrócić konfigi do ustawień fabrycznych, reset i nic. Kilkukrotnie robiłem szybką konfigurację wpisując różne kombinacje, i nic. A najlepsze jest to że był dziś facet od anteny i innym użytkownikom rzekomo działa. U mnie bez zmian. WAN- zawsze 0.0.0.0


(Heinz) #15

Dane do anteny będzie znał operator.
Można założyć że router jest uszkodzony.
Podłącz ksbel do komputera i ustaw połączenie szerokopasmowe wprowadzając dane do połączenia.
https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.oxynet.pl/public_html//media/user/files/pppoe_win10.pdf&ved=2ahUKEwi0t9SvvsfdAhWSw4sKHSMaAjgQFjAAegQIBBAB&usg=AOvVaw1pgsZA9qElid1-lBheY8He