Masz podane dwa poradniki i nie stosujesz się do nich. Aby połączyć się kablowo z TP-linkiem adres na karcie sieciowej (ethernet/LAN) musi być w tej samej podsieci co adres routera.
Adres konsoli netii to 192.168.1.254 i tam wszystko jest ustawione zgodnie z poniższym poradnikiem:
I tak jak już wcześniej wspominałem choć wykonywałem resety wszystkich urządzeń, to ciągle zatrzymuję się w tym samym miejscu tj. sam początek kroku drugiego czyli przy próbie połączenia z 192.168.0.254 - konsola TP Linka(przy wyłączonym wifi i podłączonym 702 poprzez ethernet i usb)
Sprawdzałem na dwóch komputerach i za każdym razem to samo. Nie wiem czy to może okazać się pomocne, ale kiedy korzystam z narzędzia do diagnostyki połączenia sieciowego to wyświetla się taki oto komunikat
Wymieniłem router tp link wr702, sprawdzałem go w punkcie cyfrowego polsatu(połączył się z ichniejszą siecią bez problemu), niestety w domu już nie chciał współpracować zarówno z dekoderem jak i dwoma komputerami (podmieniałem także przewody).
Kiedy wpisuję w cmd ping 192.168.0.254 (wyłączone wifi) to otrzymuję taki oto komunikat.
Badanie 192.168.0.254 z 32 bajtami danych:
Odpowiedź z 192.168.0.10: Host docelowy jest nieosiągalny.
Odpowiedź z 192.168.0.10: Host docelowy jest nieosiągalny.
Odpowiedź z 192.168.0.10: Host docelowy jest nieosiągalny.
Odpowiedź z 192.168.0.10: Host docelowy jest nieosiągalny.
Statystyka badania ping dla 192.168.0.254:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0
(0% straty),
Badanie 192.168.0.10 z 32 bajtami danych:
Odpowiedź z 192.168.0.10: bajtów=32 czas<1 ms TTL=128
Odpowiedź z 192.168.0.10: bajtów=32 czas<1 ms TTL=128
Odpowiedź z 192.168.0.10: bajtów=32 czas<1 ms TTL=128
Odpowiedź z 192.168.0.10: bajtów=32 czas<1 ms TTL=128
Statystyka badania ping dla 192.168.0.10:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0
(0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 0 ms, Maksimum = 0 ms, Czas średni = 0 ms
Przeinstalowałem sterowniki i nastąpiła lekka zmiana, ale wciąż ten sam komunikat "Strona jest niedostępna" ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Szanowni, chyba muszę skapitulować.
Udało mi się go skonfigurować na innym komputerze. Postępowałem zgodnie z krokami konfiguracji i cały problem wydawał się już być za mną. Dostałem się do konsoli TP-linka. Niestety po powrocie do domu dekoder miał problemy z konfiguracją routera, a jak już po n-tej próbie to mu się udało to nie mógł nawiązać połączenia z netiaspotem.
Spróbuję jeszcze sprawdzić mój dekoder w siedzibie CP.