Problem z konfiguracja TL-WR1043nd

Witam serdecznie,
Jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość.
Przegrzebałem forum ale że nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie i pozwoliłem sobie dopisać się do tego wątku bo chyba jest najbardziej zbliżony do mojego problemu.
Skonfigurowałem router jednakże nie widzi on internetu. Jest widoczny na kompie jako sieć bezprzewodowa ale nie ma połączenia. Mam internet kablowy dostarczany przez spółdzielnię i chyba tyle mogę powiedzieć.
Proszę o jakiekolwiek wskazówki.
Z góry dziękuję
Piotr

Podawałeś adres Mac routera operatorowi?

Jestem zielony w temacie więc nawet nie wiem który to numer i czy mam się skontaktować z operatorem i mu przekazać czy jakoś inaczej....

w między czasie dowidziałem się że do mojego internetu potrzebuje router DSL do internetu kablowego i pytanie czy 1043nd jest odpowiedni?!
Jeśli nie to jaki, proszę o plecenie
Z góry dziękuję

Jeżeli kabel jest zakończony przyłączem RJ45 to ten router jak najbardziej się nadaje. Na spodzie routera jest naklejka informacyjna tam odczytasz adres mac.

Przyłącze jest takie jakie piszesz. Dzwoniłem do dostawcy netu i dostałe informację że nie potrzebują informacji o numerze Mac, wystarczy odpowiedni router i wszystko powinno zadziałać...

OK. To teraz zaloguj się do panelu administracyjnego routera, zostaw tylko zasilanie i połączenie między komputerem. Przejdź do zakładki Network i do MAC Clon. Sklonuj adres Mac karty sieciowej komputera. Oczywiście save i reboot. Podłącz teraz kabel od dostawcy i zaloguj do routera, przejdź do zakładki Status i pokaż.

ok, będę w domu za jakieś 3 godzinki to spróbuje..

Zrobiłem jak mówiłeś i internet chodzi.
Jeszcze tylko dwie sprawy:

  1. jak odłączę kabel łaczący komp i router to zrywa połączenie. Jak zatem zrobić aby komp działał bezprzewodowo?
  2. jak podłączyć bezprzewodowo inne urządzenia (laptop, telefon) tak manualnie i za pomocą przycisku WPS (bo nie bardzo rozumiem)
    z góry dzięki z pomoc