Problem z kofiguracją Livebox 1.0 i TP-Link WR702N


(derfatun) #1

Witam,
Mam problem z konfiguracją WR702N jako Client z Liveboxem, nie wiem dlaczego ale nie chce mi się połączyć z liveboxem. Wyłączyłem już filtrowanie MAC na liveboxie, a na TP-Linku mam wyłączone DHCP. Jakie powinienem wybrać adresy IP dla TP-Linka żeby zadziałał internet? Z puli DHCP Liveboxa? Bramki oraz serwery ustałałem takie jak na liveboxie ale nadal nie działa. Z góry dziękuje za pomoc.


(Marcin) #2

Może jakieś obrazki z konfiguracji TP-linka? Siec z LB jest widoczna?


(CHACA) #3

DHCP chyba powinno być załączone, bo i skąd ma pobrać ip.http://www.tp-link.com.pl/article/?id=395 robiłeś zgodnie z tym poradnikiem?


(derfatun) #4

Tak robiłem zgodnie z tym poradnikiem wyżej.


(Marcin) #5

Na komputerze podłączonym do TP-linka adresację masz wpisaną na stałe do karty sieciowej? Daj screen-a z ipconfig /all


(CHACA) #6

Na początek pobierz FW http://www.tp-link.com.pl/resources/software/tl-wr702n_v1_130528_.zip i zaktualizuj.


(derfatun) #7


(Marcin) #8

W takiej konfiguracji możesz ping-ować LB ping 192.168.1.1


(Heinz) #9

Spróbuj poleceń:
ping 192.168.1.100
ping 192.168.1.1
ping 8.8.8.8
ping wp.pl
i wklej wyniki na forum.


(derfatun) #10


(Marcin) #11

No to masz brak połączenia z LB niestety. Zrób tą aktualizację i spróbuj wyłączyć dla testów kodowanie na LB.


(derfatun) #12

Zrobiłem już aktualizacje i nadal to samo. Co masz na myśli mówiąc kodowanie? DHCP? LB jest dobrze widoczny z TP-Linka, próbowałem już dodawać ręcznie adres MAC do Liveboxa ale nic, więc wyłączyłem filtrowanie MAC ale to nie pomogło.


(Marcin) #13

Klucza zabezpieczający sieć bezprzewodową z LB. Do karty dopisz DNS-y 194.204.159.1 i 194.204.152.34 zamiast 192.168.1.1


(derfatun) #14

Ok, a ping połączenia sieciowego zostawić taki jak był czyli 192.168.1.40? Z góry dzięki bardzo już za cały poświęcony czas :wink:


(Marcin) #15

Tak możesz zostawić taki adres IP :wink:


(Heinz) #16

Wyłącz szyfrowanie i filtrację MAC w Liveboxie.


(derfatun) #17

MAC wyłączone, WEP równiez, ale nadal ......... TP-Link widzi doskonale Liveboxa i wyświetla komunikat, że jestem teraz połączony z internetem, lecz w rzeczywistości w ogóle to nie działa. Czyli co nie ma już ratunku, żeby to zadziałało? Znalazłem w ustawieniach liveboxa coś takiego jak "ścieżka routingu" czy to coś może pomóc czy nie?
Kolego ale ze słownictwem uważaj, to forum publiczne - Administrator


(Marcin) #18

Ustaw jeszcze region na Poland w konfiguracji radia. Zrób reboot urządzenia.


(Heinz) #19

Spróbuj jeszcze wejść na konfigurację TP-Linka i w zakladce System Tools - Diagnostic
Wybierz ping i wpisz adres i daj start
po kolei adresy 192.168.1.1 8.8.8.8 wp.pl


(derfatun) #20

Heinz,
Wpisałem i wszystkie " Request timed out. "
Ustawiłem Poland w ustawieniach, ale nic to nie zmieniło. Nadal przy próbie połączenia trwa indentyfikowanie... -> sieć niezidentyfikowana.
Głownie chodziło mi o to aby podłączyć oba telewizory do jednej sieci, aby móc korzystać z multiroomu, nie chodziło mi głównie o Internet lecz o to, ale z tego co widzę chyba nici z tego.