Problem z Internetem

Witam, otóż posiadam:

  • modem internetowy (kablowy), dostawcy sieci Vectra, Scientific Atlanta EPC2100R2,
  • router TP-Link MR3040,
  • kartę sieciową USB TP-Link WN821N.
    Chciałbym mieć Internet na wszystkich urządzeniach w domu, więc podłączyłem router do modemu internetowego za pomocą kabla Ethernet, a następnie do podłączonej do komputera karty sieciowej wysłać sygnał poprzez router. Problem w tym, że wtedy w ogóle nie ma Internetu. Pokazuje, że zostałem połączony lecz na obu systemach operacyjnych owe połączenie jest ograniczone.
    Jeżeli ktoś nie zrozumiał treści problemu, zalecam zapoznanie się z dołączonymi obrazkami, gdzie obrazowo przedstawiony jest problem oraz wyżej wymieniony sprzęt.
    Obrazowa treść problemu

Modem internetowy Scientific Atlanta EPC2100R2

Router TP-Link MR3040

Karta sieciowa USB TP-Link WN821N

Podłącz się bezpośrednio pod modem od dostawcy i jeżeli będziesz miał dostęp do internetu to daj obrazek z ipconfig /all

Pokazane jest, że zostałem Połączony, ale Internetu nie ma.

zrób tak żeby był internet i jeszcze raz wykonaj te polecenie

Podłącz się bezpośrednio pod modem od dostawcy

Jeśli chodzi o to, by podłączyć router bezpośrednio pod modem dostawcy to tak właśnie zrobiłem, a Internetu ani widu, ani słychu.

Więc jak korzystasz teraz z internetu?

Zacznijmy od początku.
Modem jest podłączony do komputera za pomocą kabla Ethernet i Internet jest tylko i wyłącznie na tym komputerze. Ja chcę zrobić tak, by odłączyć kabel Ethernet od komputera i podłączyć go do routera, a następnie wysłać sygnał na cały dom, żeby móc korzystać z Internetu na wszystkich urządzeniach. A do komputera, z którego odłączyłem kabel Ethernet, podłączyłem adapter WiFi.

To właśnie z tego komputera chciałem zobaczyć ipconfig /all

W menu masz zakładkę Operation Mode? Zależy teraz którą masz wersję sprzętową i jakie oprogramowanie. Musisz ustawić Wireless Router i zrobić Mac clone przepisując adres mac na którym działa usługa (masz dostęp do internetu).

Zaloguj się na MR-a i pokaż nam zakładkę Status.

Nie wiem, czy o to chodziło, ale udało mi się tylko to uzyskać.

Napisz jaka to wersja sprzętowa i jakie masz oprogramowanie.