Problem z aktualizacją oprogramowania TP-Link TD-W8951ND

Witam
Mam anglojęzyczną wersję oprogramowania routera TP-Link TD-W8951ND. Dokładna wersja to 5.0.0 Build 140306 Rel.28708
Chcę zainstalować polską wersję (build 140326) z 26 marca 2014
http://www.tp-link.com.pl/support/download/?model=TD-W8951ND&version=V5
Niestety gdy wcisnę przycisk UPGRADE to router od razu się resetuje i aktualizacja nie dochodzi do skutku. Nie ma nawet paska postępu

Wrzuć obrazek ze statusu urządzenia i wrzuć na forum. Zrób też zdjęcie tabliczki znamionowej routera.

Obawiam się, że nie wgrasz polskiej wersji językowej zamiast angielskiej w tradycyjny sposób. Pozostaje albo przez konsole -pogadaj z kol. Heinz z forum- albo wymiana kości pamięci i wgranie pełnego wsadu- jest u nas na forum do pobrania.

A czy problem z prędkością może być spowodowany przez router? Mam internet z neostrady - 20Mb/s i po zakupie tego routera miałem prędkosci 2,0 - 2,1Mb/s a po jakimś czasie zmalało i mam 1,4Mb/s - 1,6Mb/s
Parametry linii mam dobre?

Parametry nie są najgorsze. Trochę tłumienie wysokie ale ta prędkość powinna przejść. Czy na innym routerze masz/miałeś tak samo?

Wcześniej miałem 10Mb/s, inny router i było 1.2Mb/s czyli prawidłowo. Przechodząc na 20Mb/s musiałem zmienic na ten model bo stary się zepsuł. Obecnie nie mam innego routera żeby to sprawdzić

Aktualizację robisz przez kabel? Wypakowałeś plik ras z archiwum?
Spróbuj zrobić aktualizację z innej przeglądarki.

Tak przez kabel. Wypakowałem plik i próbowałem innej przeglądarki. To samo
Chyba że ta aktualizacja, którą chce wgrać nic nie wnosi prócz języka polskiego to wtedy dam sobie spokój ale skoro już piszę o prędkości to troche dziwne żeby nagle zmalała
//Teraz tak patrze i polska wersja jest starsza niż ta którą mam obecnie zainstalowaną
Angielska wersja
http://www.tplink.ca/en/support/download/?model=TD-W8951ND&version=V5
Polska wersja
http://www.tp-link.com.pl/support/download/?model=TD-W8951ND&version=V5

Heniu autorowi nie wejdzie polska wersja. Ta angielska musiała być pobrana z angielskiej strony supportu TP-Linka. Miałem ten sam problem :wink: Po aktualizacji do wersji ang. nie ma możliwości powrotu do pl. Chyba tylko tak jak pisałem wcześniej.

A co do tej prędkości to też chyba nic nie da się zrobić? Dzwoniąc na infolinię powiedzieli że będą montować światłowody itp i nic nie mogą zrobić no ale skoro na początku miałem normalną prędkość to dlaczego ona zmalała?

Możliwe że robią/robili coś na linii. Dobrym sprawdzianem jest podstawienie drugiego routera.

Taki spadek mam juz od roku ale jakos nie zwracałem na to uwagi. Teraz musze załatwić sobie inny router do testów

Możesz pożyczyć od znajomego. Jeżeli będzie identycznie to znaczy że linia do poprawy. U mnie na tej samej wersji fw nie zauważyłem żadnych spadków prędkości.

Kiedyś na stronie Orange widziałem opcję w której mogłem sprawdzić czy moja linia pozwala na daną prędkosć. Nie umiem tego teraz znaleźć.

Tak wracając do aktualizacji to można wgrac z powrotem oryginalne oprogramowanie ze strony producenta a potem zaktualizować do najnowszej?
Chciałbym jeszcze wiedzieć do czego służy opcja SNA Enabled w zakładce ADSL? Można to wyłączyć w przypadku posiadania neostrady?

A jakie masz teraz wgrane, nie oryginalne?

Mam wgrane najnowsze ze strony TP-Link i czytałem gdzies że w niektórych modelach można wrócic do fabrycznego oprogramowania

Jezeli miałeś wcześniej wgrane oprogramowanie PL i na to dograłeś najnowsze angielskie to pisałem już, że nie ma mozliwości powrotu.