no właśnie nie !! gdzieś info poszło że orange jakieś porty blokuje ponoć
To dlaczego mój prywatny adres się odświeża? Też mam orange i ADSL-a.
to dobre pytanie dlaczego z routerami nic nir było robione a jednak niektóre działają inne nie masakra
Szukał bym problemu w samej usłudze i działaniu serwera ddns,
No właśnie tylko dyndns ma mnie głęboko w d... nie odpowiadają na meile i tyle specjalnie skonfigurowałem nowego adsl 8950 zaraz po konfiguracji spokojnie sie wlogował do dyndns ale już po restarcie nic kompletnie nic nie wiem co robić macie jakieś pomysły ??
Konto na DDNS masz oczywiście opłacone na rok?
Kurde kont miałem do kwietnia przedłużyłem je do 2016 zapobiegawczo !
To nic więcej nie przychodzi mi do głowy. Tak jak pisałem mam kilka domen ddns na różnych ruterach i nic się z nimi nie dzieje.
Odpisali już z supportu?
Witam,
Mam identyczny problem na nowiutkim routerze TP-Linka TD-W8951ND ADSL na neostradzie oraz u innego klienta na jakimś edimaxie ADSL na netii, którego soft wygląda identycznie jak w tym TP-Linku. W TP-Linku zaktualizowałem firmware, bez powodzenia, w logach wciąż informacja o błędzie komunikacji z dyndns, u klienta w edimaxie wcześniej działało, a ostatnio taki sam błąd jak w TP-Linku. Konfigurację sprawdziłem na swoim routerze netiaspot na netii i działa ok. Podejrzewam, że dyndns coś zmienił u siebie.
Nie, bazowałem na oryginalnym sofcie, chciałem szybko uruchomić klientowi podgląd z rejestratora i nie miałem czasu bawić się w eksperymenty. Poza tym router jest nowy i nie chciałem stracić gwarancji.
Proszę podaj numer seryjny lub zdjęcie naklejki twojego TP-linka.
Podam w poniedziałek, muszę zabrać router od klienta.
Będę wdzięczny bo temat poszedł już do centrali, twój przypadek nie jest odosobniony. Właśnie się tym zajmujemy i próbujemy ustalić przyczynę.
Numer seryjny tego routera to 214A115005038.
Dzięki za info, pracujemy nad tym.
Otrzymałem informacje od naszej centrali, że problem z dostępem do interfejsu routera związany jest z dużym zużyciem RAMu routera. Dzieje się tak w momencie gdy używane są aplikacje, które generują duży ruch sieciowy co powoduje zawieszenie się interfejsu routera. Jest to znany problem i obecnie trwają prace nad jego rozwiązaniem. Jako tymczasowe rozwiązanie może posłużyć wyłączenie funkcji UPnP w routerze.
Czy wyłączenie UPnP poprawi logowanie do dyndns? Ja nie miałem problemu z dostępem do routera, nie było po stronie LAN do niego podpięte nic prócz laptopa, na którym go konfigurowałem, więc i ruchu praktycznie żadnego nie było.
Jedno z drugim jest powiązane. Nie sprawdzałem bo nie mam tego modelu u siebie. Liczę na twoją pomoc i przetestowanie tego doraźnego rozwiązania.
Jak sam widzisz forum jest nieoficjalne i nikt z nas nie pracuje w firmie TP-link, choć mamy z firmą bezpośredni kontakt.
sprawdzę ustawienie upnp ale nie sądzę zauważyłem też że wyłączenie z produ w niektórych przypadkach pomaga raz tylko nastepnego dnia orange zmienia ip ale router już nie na dyndns . Faktycznie na neti działa bez problemu i na funboxie też śmiga dyndns !!! tylko coś tp-linki maja czkawkę
