Port WAN nie jest podłączony

Witam. Mam problem, który jest widoczny w temacie. Niby pokazuje, że nie jest podłączony a tak naprawdę jest. Co może być tego przyczyną i jak rozwiązać ten problem? Mój router to TL-WR841N. Łącze ADSL, NETIA dzierżawione z Orange, stara centrala, analogowa.
Będę wdzięczny za pomoc.
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Konfiguracja:

Brak podstawowych informacji o modelu routera, dostawcy i konfiguracji (zakładka Status).

Spróbuj podłączyć kabel zamiast do portu WAN to do portu LAN i zobacz czy tam zapala się dioda. Jeśli nie to sprawdź czy inne urządzenie ( np komputer) po podłączeniu się zapala tę diodę.
Inna możliwość to fakt że zakupiłeś router z portem RJ45 a potrzebujesz routera ADSL z portem WAN rj11.

Masz jakiś modem lub router z modemem ADSL do którego podłączasz TP-Linka?

@Heinz zrobiłem jak powiedziałeś i w pierwszym przypadku się nic nie zapaliło, natomiast w drugim zapaliła się diodka WAN, ale na pomarańczowo

napisz jeszcze w jakiej technologii masz dostarczany internet (niestety Netia ma ich sporo do wyboru)

Już wpisałem wszystkie potrzebne informacje(chyba) więc już powinno być ok.

Ten router co kupiłeś nie nadaje się do bezpośredniej pracy z łączem ADSL ( linia telefoniczna).
Potrzebujesz router ADSL ( tplinki które mają w nazwie TD-W**** lub Archer D**) lub samo modem ADSL którego podłączasz do zakupionego routera.

WR841N nie podłączysz bezpośrednio do linii telefonicznej. Pytanie trzeba było zadać przed zakupem routera.

nie zapomnijmy o podstawowym rozwiązaniu, czyli użyciu netiaspota, a do niego podpięciu zakupionego TP-Linka