Poprawna konfiguracja TD W8970 z TV Samsung LE40c650

Witam.
Podłączyłem Router TD W8970 kablem skrętką Cat6 z TV samsung LE40c650. Niestety test sieci w TV nie przechodzi testu poprawności. Jaką konfigurację należy wykonać na ustawieniach Routera by móc korzystać w pełni z usługi internetu w TV? Dodam, że TV nie pokazuje się w: DHCP Clients List.
Pozdrawiam.
PS.
komputer jest chroniony Kaspersky internet Security 2013.

Temat przenoszę do odpowiedniego działu. CHACA

Kabel oryginalny czy robiony? Podłącz na jego końcu komputer i sprawdź czy działa.

Kabel oryginalny. Po zmianie kabla komp pięknie się łączy z siecią.

Dałeś inny kabel czy tylko przełożyłeś z TV do komputera?
W telewizorze masz ustawioną sieć na DHCP?

Przełożyłem z TV do komputera - i odłączyłem poprzednie połączenie komp - router.
co do drugiej kwestii to niestety ale nie wiem. Gdzie tego szukać?

Gdzieś w ustawieniach telewizora gdzie masz konfigurację połączenia internetowego. Czy jest ono automatycznie konfigurowane albo da się wpisać statyczne adresy IP

Jest i automatycznie i ręcznie...
Przy automacie wszystko jest OK: brama, adres itp, tylko nie przechodzi testu sieci.

masz jakieś aplikacje na TV które korzystają z internetu?
W routerze pokazał się TV w DHCP Clients list?

W routerze w DHCP Clients List nie pokazuje mi się samsung TV.

Tv samsuga jest widoczne w routerze jako "unknown"

Po podłączeniu kablem TV z Routerem i konfiguracji automatycznej sieci podczas sprawdzania sieci w TV mam taki komunikat:
OK - Adres MAC .......
OK - Adres IP, podsieć, brama, serwer DNS
OK - Pakiet dla bramy
Nie OK - Test usługi internetowej
w routerze w DHCP Clients list jest "unknow".

W infolinii samsunga powiedziano mi, że router ma problem z filtrowaniem MAC adress> nie wiem o co chodzi ale wspomnieć warto.
PS. A czy może być problemem brak aplikacji w TV polecanych przez samsung?
Jak je wgrać?

Ja mam w routerze wyłączone filtrowanie mac , wyłączony firewall , włączone DHCP .
Wszyscy klienci domowej sieci , w tym również tv szajsunga mają autokonfigurację sieci nawiązują połączenie z routerem bezproblemowo .
Zarówno przez Ethernet , jak i po WIFI :slight_smile:

Jestem w trakcie aktualizacji oprogramowania TV. Może w tym tkwi przyczyna. Wcześniejsze oprogramowanie było bardzo stare. Dam znać.

Panowie sprawa rozwiązana. Problem tkwił w oprogramowaniu TV. Po aktualizacji (jakby co to wiem jak) serwisy w TV śmigają pięknie. Pozdrawiam.

Zatem temat zamykam.