Połączenie routera mobilnego WIFI (PLUS LTE E5776s-32 Huawei) z siecią domową

witam wszystkich specjalistów,
jestem niestety laikiem i mam problem natury "miało być pięknie a wyszło jak zawsze"
Jestem szczęśliwym pozisadaczem routera mobilnego WIFI (PLUS LTE model E5776s-32 Hua..). Router ładnie odbiera 2-3 kreski LTE predkosc wg speedtestu down 18Mbps uplaod 21Mbps ping 30 - dla mnie i dzieciaków wystarczy.
Niestety router jest jeden a uzytkowników kilku i w różnych częściach domu. Mam w domu pociągnietą sieć komputerową i zastanawiam sie na 2 rozwiązaniami żeby "każdego zadowolić":

  • podłączyć mój router WIFI do tej sieci kablowej (w jaki sposób?)i podlaczyc sie bezpośrednioi w pokojach albo wstawić w nich podpiete do kabla hmm no wlasnie co? żeby miec połączenie
  • wzmocnic sygnał mojego routera WIFI powyżego modelu i producenta tak żeby objął cały dom.
    Dodam że mam na stanie kupiony przy innej okazji router TP Linka 3G/3.75G Wireless N Router model TL-MR3420 - może sie przyda?
    Bedę wdzięczny za poradę co do opcji i ich wdrożenia.

Bedzie ciężko, ale może damy radę :wink:
Na pewno może być problem z wykorzystaniem 3420 ponieważ tego modelu routera 3G nie ma na liście obsługiwanych.
Można wykorzystać WR-702 jako przekaźnik sygnału tylko pytanie czy masz gdzie wpiąć go.
Rozrysuj jak możesz schemat swojej sieci domowej.

Witam,
dziękuję za zainteresowanie :wink:
rozkład sieci jest taki że dom ma 2 poziomy i jest w kształcie litery L z każdego pomieszczenia jest pociagiety kabel do kotłowni która jest naśrodku dłuższego boku domu. obecnie w kotłowni mam luźne końcówi kabli ( na kablu jest napisane Cable EIA/TIA 568A CAT 5 UTP 4PR 24AWD 200701 341015M - o ile to jest ważne, kale były kładzone 6-7 lat temu).
Na pietrze gniezda sa przy oknie z ktrego widać maszt - hmmm może tam umiescic odbiornik a w kotłowni połączyć kable żeby rozporowadzić do pozostalych pomieszczeń?
A może po prostu wzmocnic sygnał? Faktem jest że zawsze po drodze jest kilka ścian.