NIESTABILNY internet przez Dostawce czy router TP - LINK TD-W8968

Witam jestem tu nowy, mam problem z internetem. W ciagu dnia wielokrotnie przerywa, spada znacznie predkosc, zanika na kilka, kilkadziesiat, lub kilka godzin. Dostawca twierdzi, ze to wina routera, ktory zmienilem pol roku temu. Wczesniej tez mialem podobne problemy z routerem TP-Link nr nie pamietam. Jak mozna sprawdzic i ustalic gdzie jest problem. Za ewentualne podpowiedzi z gory dziekuje!

Podłącz się do sieci bezpośrednio, a nie przez router i wtedy będziesz wiedział czy to wina routera.

Zapytam się co to za dostawca i jeżeli mowa o ADSL to poproszę o parametry linii.

Dostawca Netia na linii ADSL ORANGE Starej tpsa. Sprawdzali bezposrednio i mowili, ze to wina routera. Sprawdzi wtedy kiedy internet dzialal. tak, ze trudno mi ocenic.