Neostrada 20 Mb-TP-Link TD-W8960N zrywanie połączenia

Witam na wstępie zaznacze że jesli chodzi o routery itp.. jestem zielony, mam problem ponieważ kilka razy dziennie zwłaszcza wieczorem zrywa mi internet , dosłownie na 5 sek ale jest to dosyc uciążliwe dlatego że często potrafi mnie rozłączyć podczas gry online np w Fife 15.
Neostrade mam od 2009 roku 2 Mb + router livebox i nie było żadnego problemu, nigdy nie zrywało połączenia.
Od 2011 r. mam 20 Mb i równiez z nim nie było kłopotów prędkości prawidłowe,niestety pod koniec 2013 roku zaczęło mi zrywac coraz częsciej internet myslalem ze to wina Liveboxa który miał już 4 lata, wymienilem go na router podany w temacie i było wszystko w porządku przez ok. 2 miesiące lecz później znowu zaczęło się zrywanie łącza.Wygląda to tak nagle przestaje się świecić dioda ethernet internet przestaje działać a po chwili znowu działa.
Nie wiem czy mam dobrze skonfigurowany router, do centrali nie mam daleko na oko jakies 300m.
Zauważyłem też że podczas używania wi-fi często mój telefon również traci połączenie z wi-fi a po chwili je odnajduje i tak samo jest w telewizorze.

Jesli oprócz tego screena bedzie potrzebne cos jeszcze to prosze pisać.

Sprawdź konfigurację radia na 11g czy też będzie zrywało połączenie bezprzewodowe.

Chodzi o to ? :

Tak o to chodzi ustaw b+g jak i również ustaw kanał wifi . Zainstaluj inssider przeskanuj sieć i dobierz wolny kanał od zakłóceń .

Jeszcze jedno- podczas zerwania połączenia masz synchronizację? Dioda DSL świeci cały czas?

Tak podczas zrywania dioda DSL świeci się cały czas. Co do tego programu inSSIDer , mam jedynie komputer stacjonarny i nie mam adaptera wi-fi w nim żadnego.

A pozostałe diody np: internet świeci? Ustaw ten tryb b/g i potestuj wifi.

Zainstaluj Analyzer

Zrywa wifi a po połączeniu kablowym jest wszystko dobrze?

Zrywa i po kablu i wi-fi ale po zmianie z mode 11BGN na 11 BG jak narazie nie zerwało mi wi fi podczas korzystania z internetu w telefonie.