Multiroom Standard HD i WR702N

Witam wszystkich! Jako,że jestem kompletnym laikiem w tym temacie,postanowiłem zwrócić się do Was.
Mianowicie.. Jakiś czas temu zakupiłem mediabox z wifi box'em w NC+ w usłudze multiroom standard hd.
Posiadam w domu router TP-Link-WR340G oraz TP-Link WR702N .
Mógłby mi ktoś pomóc w podłączeniu obu dekoderów ze sobą bezprzewodowo?
Nie chciałem w niczym grzebać żeby czegoś nie spartolić ,więc proszę Was o pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam. :slight_smile:

Czyli masz dwa tunery z wifi czy tylko jeden? Usługa mulitroom jest aktywowana u dostawcy?

Dokładnie - więcej danych 8)

MediaBox jest bez wifi a wifibox jak sama nazwa wskazuje ma już wifi i facet w sklepie powiedział mi,że muszę zakupić TP-Link WR702N i podłączyć go do głównego tunera aby ten podłączył się z router'em bezprzewodowo (nie mam możliwości podłączenia dekoderów kablem). Usługa jest oczywiście aktywowana u dostawcy,ale pojawiają się "schody" przy konfiguracji WR702N z głównym TP-Link WR340G .

Tunery mają mieć internet czy mają być poza siecią?

Mediabox-a możesz fizycznie podłączyć do WR340g? Czy jest daleko i tylko pozostaje WR702N?

Facet mi gadał,że najlepiej jeżeli tunery będą podłączone do sieci bo będzie VoD, youtube bla bla bla..Natomiast jeżeli podłączyłbym je tylko między sobą to utraciłbym wyżej wymienione funkcje na których i tak mi nie zależy. MediaBox-a niestety nie mogę podłączyć fizycznie. :confused: Jest piętro wyżej a wiercenie nie wchodzi w grę. :confused:

Da się zrobić. Kolega Admin się wypowie a ja coś uzupełnie i będzie działać ;D

No to WR702N i konfiguracja jako klient w połączeniu z siecią WR340g:
http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=395

lub:

Wifibox-a także łączysz do sieci bezprzewodowej z WR340g

Po konfiguracji 702 odłączasz ją od zasilania. Podłączasz do tunera - lan i zasilanie usb. Tuner włączasz do prądu.
Router 702 wstanie po ok 2-5 minut i nawiąże połączenie z siecią i zobaczysz adresację w tunerze.