Multiroom NC+ a WR702N x2 plus kabel LAN

Witam
Temat mam taki...
W tym tygodniu będę instalował multiroom nc+:
dekoder główny + dwa dodatkowe.
Dekoder główny jest na pierwszym piętrze, jeden telewizor z dodatkowym dekoderem jest na parterze a drugi na drugim piętrze.
Dekoder na parterze mam możliwość połączyć z główny przy pomocy kabla LAN, natomiast dekoder na drugim piętrze to już tylko opcja wifi.
Internet juz mam trochę po kablu, trochę po wifi. Czy przy konfiguracji Multirooma można skorzystać z istniejącej sieci, czy lepiej zrobić to osobną siecią?
Jeżeli potrzeba bliższych informacji, dajcie znać. Jestem zielony w tym wszystkim, więc nie wiem.
Jeżeli się da po istniejącej sieci, to mogę dostarczyć schemat...

Można po istniejącej więc tak będzie najtaniej. Najważniejsze aby sieć była "jedna".

Router ADSL to Zyxel. Jest na pierwszym piętrze. Lan to lan, a oczywiście ma skonfigurowane wifi o nazwie A
Z niego idzie kabel LAN na parter do dekodera TV neostrady. Telewizję odłączam, więc kabel będzie wolny.
Z niego też idzie kabel na drugie piętro do routera TP-Linka WR841N z zainstalowanym Gargoylem. Router jest skonfigurowany jako AP prze LAN ze skonfigurowaną siecią wifi jako B - chodziło mi o to, że jak miałem powieloną tą samą sieć wifi, to nie miałem zbyt wielkiego wpływu, z którym urządzeniem się łaczyły się urządzenia, a zależało mi na tym, żeby się łączyły z routerem na drugim piętrze, na którym mieszkam - teoretycznie mocniejszy sygnał. Nie mam tu możliwości pociągnięcia kabla, więc na drugim piętrze multiroom musi iść przez wifi. Na pierwszym piętrze i na parterze może iść po kablu.
Wewnętrznie mam jeszcze skonfigurowany jeszcze jeden router Zyxel NBG4615 v2 z dwoma USB w sieci wifi o nazwie C, skonfigurowany jako AP + Wireless Client Mode. Korzystam z niego jako z serwera druku i danych (na jednym porcie USB drukarka, na drugim HDD zewnętrzny).