Multimedia + Router TL -WR841N, problem z przerywaniem internetu. (Skype)

Oprogramowanie masz najnowsze dostępne na stronie producenta? Jak wygląda ping do samego router w chwili łączenia SKYPE? Co to za dostawca internetu? Jakie parametry łącza?

Jak sprawdzić oprogramowanie jakie się ma i jak sprawdzić jakie jest najnowsze, ping po włączeniu skypa rośnie chwilowo do 200 i normuje się do 20, prędkość łącza 12mb.

Pokaż status routera.

Wolał bym zobaczyć obrazek bo jestem wzrokowcem. Najlepiej zrób równocześnie taki test:

(uruchom test, po 20sek, uruchom skype, i zrób print seen-a z 3 testów jednocześnie.

Daj jeszcze IPCONFIG/ALL z uruchomionym skype. Jak internet przestanie działać.

Prosze o to dwa screenshoty.

A tutaj jeszcze wersja oprogramowania.

Jest dostępny nowsza wersja oprogramowania ale w wersji Beta więc na razie nie polecam. Dopisz do DHCP Settings jakieś DNS-y najlepiej te od dostawcy internetu:

Sprawdź czy ma to wpływ na stabilność połączenia.

Robiłem już tak jak było na poradniku, to nie pomogło, dzwoniłem kilkakrotnie do dostawcy ale oni nie wiedzą co jest i mówią mi że ich sprawa nie jest zajmowanie się routerem.

To znaczy? Sprecyzuj może swoją wypowiedź? Jakie DNS-y wprowadziłeś? Były widoczne na karcie sieciowej?

To znaczy wpisałem takie same jak na poradniku 8.8.8.8 i 8.8.4.4 więc pomyślałem że to to.

Daj jeszcze wynik z komendy: route print
Spróbuj wyłączyć kartę sieciową Hamachi i potem uruchom skype czy problem występuje.

Polecam te od Multimedi (twój dostawca) no i muszą się one znaleźć na karcie sieciowej (reboot routera).

Hamachi nie jest tu problemem bo zainstalowałem z 3 dni temu, a problem mam taki już od ponad miesiąca.Tylko skąd mam wziąć te DNS z karty sieciowej, bo patrzałem i nigdzie mi nie wyświetla.

DNS-y Multimedia wpisujesz do DHCP Setting Save i reboot routera, po czym sprawdzasz z polecenia ipconfig /all wpisanym w cmd tak samo jak polecenie ping.
Preferowany serwer DNS: 89.231.1.206
Alternatywny serwer DNS: 217.172.224.160

Zmieniłem DNS'y na takie jakie podałeś.

Problem występuje cały czas nawet po zmianie DNS

To jak pomoże mi ktoś z tym problemem?

Próbowałeś robić reset routera i konfigurację od nowa? A reset 30/30/30?
Jeśli nie, to spróbuj. Może się coś pokiełbasiło w sofcie TP-Linka?
Ostatecznie pożycz od kogoś inny router i sprawdź, czy na nim też problem jest. Jeśli będzie na innym routerze, to winny jest Twój komp (jego konfiguracja), jakaś awaria software'owa, np. problem z kompatybilnością ze sterownikami, czy walnięta usługa sieciowa. Wtedy będziemy się zastanawiać, czy da się obejść bez formata.

Posiadam 2 routery i to samo, podłączałem pod laptopy na kabel też to samo.A propo formata, robiłem to już i też nie pomogło.

Ja się poddaję nie mam pojęcia co może być przyczyną takiego zachowania, Polecam kontakt z supportem, może chłopaki coś jeszcze wymyślą:

Ostatnia rzecz przychodzi mi do głowy...
Odinstaluj Skype sprawdzając wcześniej jaką masz wersję, przeczyść Rejestr, np. CCleaner-em, zrestartuj kompa, ściągnij STARSZĄ wersję Skype (pełną instalkę, ma ona około 30MB, nie ściągaj instalki internetowej 1MB, bo Ci ściągnie najnowszą wersję) i spróbuj zainstalować i natychmiast w opcjach programu WYŁĄCZYĆ aktualizacje.
Starsze wersje weźmiesz z portalu IDG Zacznij od wersji 6.21.73.104 i próbuj. Jeśli nie zadziała (bo swego czasu wyłączali stare wersje i nie działały), to odrobinę nowszą itd.

Starsze wersje skype też nie pomagają iż próbowałem.