Multimedia + Router TL -WR841N, problem z przerywaniem internetu. (Skype)

Witam, szukam pomocy związanej z routerem TL -WR841N, a mianowicie ze skype, problem polega na tym iż gdy uruchomię skype nigdzie nagle nie mam internetu, połączenie zostało przerwane, ale gdy komputer jest podłączony bezpośrednio pod modem i jak skype jest włączony wszytko ładnie działa.

Czy wystarczy włączyć aplikację Skype żeby nie można było korzystać z internetu?
Sam skype działa?

Sprawdź czy ping przechodzi do 8.8.8.8 oraz wp.pl

Tak dzieje się tylko gdy skype zostanie włączony, niestety wtedy nic nie działa, nawet na innym urządzeniu nie ma internetu, jak skype jest wyłączony działa wszystko dobrze.
ScreenShot z dzisiaj:

ScreenShot z innego dnia:

Oprogramowanie masz najnowsze dostępne na stronie producenta? Jak wygląda ping do samego router w chwili łączenia SKYPE? Co to za dostawca internetu? Jakie parametry łącza?

Jak sprawdzić oprogramowanie jakie się ma i jak sprawdzić jakie jest najnowsze, ping po włączeniu skypa rośnie chwilowo do 200 i normuje się do 20, prędkość łącza 12mb.

Pokaż status routera.

Wolał bym zobaczyć obrazek bo jestem wzrokowcem. Najlepiej zrób równocześnie taki test:

(uruchom test, po 20sek, uruchom skype, i zrób print seen-a z 3 testów jednocześnie.

Daj jeszcze IPCONFIG/ALL z uruchomionym skype. Jak internet przestanie działać.

Prosze o to dwa screenshoty.

A tutaj jeszcze wersja oprogramowania.

Jest dostępny nowsza wersja oprogramowania ale w wersji Beta więc na razie nie polecam. Dopisz do DHCP Settings jakieś DNS-y najlepiej te od dostawcy internetu:

Sprawdź czy ma to wpływ na stabilność połączenia.

Robiłem już tak jak było na poradniku, to nie pomogło, dzwoniłem kilkakrotnie do dostawcy ale oni nie wiedzą co jest i mówią mi że ich sprawa nie jest zajmowanie się routerem.

To znaczy? Sprecyzuj może swoją wypowiedź? Jakie DNS-y wprowadziłeś? Były widoczne na karcie sieciowej?

To znaczy wpisałem takie same jak na poradniku 8.8.8.8 i 8.8.4.4 więc pomyślałem że to to.

Daj jeszcze wynik z komendy: route print
Spróbuj wyłączyć kartę sieciową Hamachi i potem uruchom skype czy problem występuje.

Polecam te od Multimedi (twój dostawca) no i muszą się one znaleźć na karcie sieciowej (reboot routera).

Hamachi nie jest tu problemem bo zainstalowałem z 3 dni temu, a problem mam taki już od ponad miesiąca.Tylko skąd mam wziąć te DNS z karty sieciowej, bo patrzałem i nigdzie mi nie wyświetla.

DNS-y Multimedia wpisujesz do DHCP Setting Save i reboot routera, po czym sprawdzasz z polecenia ipconfig /all wpisanym w cmd tak samo jak polecenie ping.
Preferowany serwer DNS: 89.231.1.206
Alternatywny serwer DNS: 217.172.224.160

Zmieniłem DNS'y na takie jakie podałeś.

Problem występuje cały czas nawet po zmianie DNS

To jak pomoże mi ktoś z tym problemem?

Próbowałeś robić reset routera i konfigurację od nowa? A reset 30/30/30?
Jeśli nie, to spróbuj. Może się coś pokiełbasiło w sofcie TP-Linka?
Ostatecznie pożycz od kogoś inny router i sprawdź, czy na nim też problem jest. Jeśli będzie na innym routerze, to winny jest Twój komp (jego konfiguracja), jakaś awaria software'owa, np. problem z kompatybilnością ze sterownikami, czy walnięta usługa sieciowa. Wtedy będziemy się zastanawiać, czy da się obejść bez formata.

Posiadam 2 routery i to samo, podłączałem pod laptopy na kabel też to samo.A propo formata, robiłem to już i też nie pomogło.