Multimedia + Router TL -WR841N, problem z przerywaniem internetu. (Skype)

Daj jeszcze IPCONFIG/ALL z uruchomionym skype. Jak internet przestanie działać.

Prosze o to dwa screenshoty.

A tutaj jeszcze wersja oprogramowania.

Jest dostępny nowsza wersja oprogramowania ale w wersji Beta więc na razie nie polecam. Dopisz do DHCP Settings jakieś DNS-y najlepiej te od dostawcy internetu:

Sprawdź czy ma to wpływ na stabilność połączenia.

Robiłem już tak jak było na poradniku, to nie pomogło, dzwoniłem kilkakrotnie do dostawcy ale oni nie wiedzą co jest i mówią mi że ich sprawa nie jest zajmowanie się routerem.

To znaczy? Sprecyzuj może swoją wypowiedź? Jakie DNS-y wprowadziłeś? Były widoczne na karcie sieciowej?

To znaczy wpisałem takie same jak na poradniku 8.8.8.8 i 8.8.4.4 więc pomyślałem że to to.

Daj jeszcze wynik z komendy: route print
Spróbuj wyłączyć kartę sieciową Hamachi i potem uruchom skype czy problem występuje.

Polecam te od Multimedi (twój dostawca) no i muszą się one znaleźć na karcie sieciowej (reboot routera).

Hamachi nie jest tu problemem bo zainstalowałem z 3 dni temu, a problem mam taki już od ponad miesiąca.Tylko skąd mam wziąć te DNS z karty sieciowej, bo patrzałem i nigdzie mi nie wyświetla.

DNS-y Multimedia wpisujesz do DHCP Setting Save i reboot routera, po czym sprawdzasz z polecenia ipconfig /all wpisanym w cmd tak samo jak polecenie ping.
Preferowany serwer DNS: 89.231.1.206
Alternatywny serwer DNS: 217.172.224.160

Zmieniłem DNS'y na takie jakie podałeś.

Problem występuje cały czas nawet po zmianie DNS

To jak pomoże mi ktoś z tym problemem?

Próbowałeś robić reset routera i konfigurację od nowa? A reset 30/30/30?
Jeśli nie, to spróbuj. Może się coś pokiełbasiło w sofcie TP-Linka?
Ostatecznie pożycz od kogoś inny router i sprawdź, czy na nim też problem jest. Jeśli będzie na innym routerze, to winny jest Twój komp (jego konfiguracja), jakaś awaria software'owa, np. problem z kompatybilnością ze sterownikami, czy walnięta usługa sieciowa. Wtedy będziemy się zastanawiać, czy da się obejść bez formata.

Posiadam 2 routery i to samo, podłączałem pod laptopy na kabel też to samo.A propo formata, robiłem to już i też nie pomogło.

Ja się poddaję nie mam pojęcia co może być przyczyną takiego zachowania, Polecam kontakt z supportem, może chłopaki coś jeszcze wymyślą:

Ostatnia rzecz przychodzi mi do głowy...
Odinstaluj Skype sprawdzając wcześniej jaką masz wersję, przeczyść Rejestr, np. CCleaner-em, zrestartuj kompa, ściągnij STARSZĄ wersję Skype (pełną instalkę, ma ona około 30MB, nie ściągaj instalki internetowej 1MB, bo Ci ściągnie najnowszą wersję) i spróbuj zainstalować i natychmiast w opcjach programu WYŁĄCZYĆ aktualizacje.
Starsze wersje weźmiesz z portalu IDG Zacznij od wersji 6.21.73.104 i próbuj. Jeśli nie zadziała (bo swego czasu wyłączali stare wersje i nie działały), to odrobinę nowszą itd.

Starsze wersje skype też nie pomagają iż próbowałem.

Oprócz komunikatora wszystko działa prawidłowo? Internet nie przerywa?

Jak pisałem wcześniej gdy skype jest wyłączony działa wszystko, ale jeśli jest włączony to nie ma nigdzie internetu.

Rozumiem że nikomu nic więcej na myśl nie przychodzi jak pomóc.