Modem Huawei EchoLife HG8245H + ruter TP-Link Archer C2 problem z WiFi

Dostawca internetu: Multimedia SA
Modem: Huawei EchoLife HG8245H, teoretycznie ma wi-fi, aczkolwiek Multimedia uważa, że nie ma możliwości korzystać z niego i każe zakupić sobie ruter Ethernet
Ruter WiFi: TP-Link Archer C2 Ver. 1.1

Opis problemu:
O ile w przypadku podłączenia komputera z ruterem przy pomocy kabla Internet działa bez szwank to z połączeniem wi-fi jest już ogromny problem. Zasięg jest bardzo niestabilny czasem w tym samym miejscu jest 90% czasami 30%, a czasami w ogólnie nie wykrywa Wi-Fi.

Powyższa sytuacja zdarz się nawet gdy laptop znajduje się w odległości ok 2,5 m od wi-fi.
Konfiguracji modemu: Technicy Multimedi zdalnie go aktywują wiec nie mam nawet hasła. Dlatego też nie mam możliwości czegokolwiek zmienić ani nawet jej sprawdzić konfiguracji

Konfiguracja rutera:
Status:

Ustawienia 2.4GHz:

Ustawienia Bezpieczeństwa WiFi:

Ustawienia zaawansowane:

Z góry dziękuje za pomoc

Edit:
Planuje zakupić ten wzmacniacz WiFi jednak przypuszczam ze to nie pomoże: http://allegro.pl/tp-link-tl-wa854re-wzmacniacz-sieci-wi-fi-repeater-i5149788167.html

repeater z całą pewnością nie pomoże, jeśli masz problem z sygnałem z głównego AP
(a dodatkowo ten model jest bezużyteczny gdybyś chciał gop podpiąć kablowo jako dodatkowy AP, w tym wypadku rozsądniejszy jest oczko wyższy model tl-wa850re, ale nie kupuj zbędnego sprzętu przed czasem)

  1. skoro operator ma gdzieś klienta, to niech przestawią Huawei EchoLife HG8245H w tryb bridge
    a resztę sobie zestawisz na archerze
  2. gdyby mieli opory co do 1) to niech chociaż wyłączą WiFi na Huawei EchoLife HG8245H
  3. zrób pomiary sygnały inSSIDerem w nietresujących Cię miejscach oraz przy routerze wrzuć screenshoty (i nie zamalowuj wszystkiego - jedyne "wrażliwe" dane to hasła o ile je widać)

Postaram się w najbliższym czasie skontaktować z MultiMedia ale jak już wspomniałem z ich "fachowcami" bardzo ciężko się dogadać.
Gdy chciałem zmienić ofertę na szybszy internet to za każdym razem gdy dzwoniłem an ich infolinie uzyskiwałem sprzeczne informacje. Jedna pani twierdziła ze modem WiFi jest druga, że nie ma itp. albo że w ogóle nie mają takiej oferty.
Co do punktu 3 czy mógłbyś polecić jakąś darmową alternatywę dla tego programu? Na stronie twórców znalazłem ze nawet darmowego trial-a nie udostępniają.

żaden operator nie ma 100% kompetentnych osób na infolinii (gorzej gdy ich ilość dąży do 0%) - wynika to z prostej przyczyny - nikt tam nie zatrudnia specjalistów, więc ci ludzie mają wyznaczone ścieżki działań, a gdy dążysz to rozwiązania niestandardowego, to proś o przełączenie rozmowy do działu technicznego, bo zwykły "konsultant" zwykle nie zna odpowiednich rozwiązań

inssider można pobrać gdzieś tu na forum, ale aby długo nie szukać podaję miejsce gdzie można bezpiecznie pobrać wersje bezpłatne (są starawe, ale bezpłatne i wystarczą):
http://msassist.com/files/index.php?dir=Networking/
wersja TYLKO dla windows 2000 i xp to:
inSSIDer-Installer-2.1.6.1394.msi
dla wszystkich nowszych wersji windows z powyższego linku należy pobrać plik o nazwie
inSSIDer-installer.msi
(to jest wersja 3.1.2.1)