Konfiguracja TL-WR841N

Witam.
Posiadam router TP-Link TL-WR841N od miesiąca walczę z poprawną konfiguracją go pod PS3. Net chodzi ale nie działa Mi upnp na konsoli. Pomógł by ktoś krok po kroku skonfigurowac go? Dodam że jestem zielony jeżeli chodzi o konfiguracje.

PS3 posiada możliwość podłączenia do sieci na dwa sposoby
a) za pomocą kabla ethernet
b) za pomocą sieci bezprzewodowej wi-fi
Oto poradnik jak podłączyć swoją konsolę do internetu
A. Jeżeli chcemy podłączyć za pomocą kabla ethernet:

  1. Podłączamy kabel do wejścia znajdującego się z tyłu konsoli
  2. Włączamy konsolę
  3. W menu XMB przechodzimy kolejno do zakładek [Ustawienia] -> [Ustawienia sieci] -> [Ustawienia połączenia internetowego].
  4. Wyświetli nam się komunikat "Dostosuj ustawienia połączenia internetowego. Aby nawiązać połączenie przewodowe, należy podłączyć kabel sieci Ethernet." Akceptujemy tę wiadomość przyciskiem X.
  5. Pojawi się przewodnik podłączania do sieci(wybieramy kolejno opcje, akceptujemy je przyciskiem "Prawo" na krzyżaku):
    a) Wybierz metodę ustawiania: "Niestandardowe"
    b) Wybierz metodę połączenia: "Połączenie przewodowe"
    c) Wybierz tryb działania urządzenia sieciowego: "Autowykrywanie"
    d) Ustawienia adresu IP: "Automatyczne"
    e) Ustaw nazwę hosta DHCP: "Nie ustawiaj"
    f) Ustawienia serwera DNS: "Automatyczne"
    g) MTU: "Automatyczne"
    h) Serwer proxy: "Nie używaj"
    i) UPnP: "Włącz"
  6. Wyświetli się komunikat "Naciśnij przycisk X, aby zapisać ustawienia". Potwierdzamy naciskając X.
  7. Wyświetli się opcja przetestowania naszego połączenia internetowego, akceptujemy ją przyciskiem X.
  8. Po przetestowaniu naszego połączenia, wracamy do menu, naciskając O (kółko).