Konfiguracja td-w8970 pod kamerę ip wifi -problem z wifi

Witam serdecznie
Mam problem z moją kamerą rocam nc500 na routerze td-w8970
Otóż gdy ją podłączam po lanie do routera to cała konfiguracja przebiega pomyślnie, ustawiam sieć wifi i w statusie kamery pokazuje połączono poprawnie jednak w momencie odłaczenia kabla nie ma kontaktu z kamerą tzn nie widać jej w żaden sposób. (po zmianie konfiguracji router i kamera były uruchamiane ponownie).
Zastanowiło mnie tylko że w specyfikacji kamery
mac adres lan ma końcówke 67
mac adress wifi ma końcówkę 68
a po wejściu w client list na routerze(z dhcp) royer przydzielił ip
192.168.1.103 z końcówką mac 67 (lan)
192.168.1.104 z końcówkę mac 69 (wifi) a nie jak pokazuje specyfikacja powinno być 68 .. czy przez to nie mam połączenia przez wifi z kamerą ??
w instrukcji doczytałem że : Bezprzewodowa kamera I kabel sieciowy mają inne adresy mac, ale te same IP - użyj funkcji APR na routerze... i tu kolejne pytanie.. jak skonfigurować to apr ?
wszystkie inne zalecenia z instrukcji zostały sprawdzone i wykonane

  1. Sprawdź czy kamera znajduje Signac wifi z rutera
  2. Czy SSID jest zgodnie z siecią bezprzewodową?
  3. Czy filtrowanie adresów w Macu jest ustawione?
  4. Czy jest ustawiony znak specjalny sieci bezprzewodowej SSID i hasło?
  5. Czy jest włączony APR? -- TYLKO TO NIE WIEM JAK ZROBIĆ
  6. Czy odległość kamery nie jest zbyt duża ot rutera?
  7. Czy antena kamery nie jest skrępowana?
  8. CZY JEST WŁĄCZONE UPNP

pomoże ktoś?

Tablica ARP jest domyślnie włączona w każdym routerze.
Wrzuć może jakieś screeny z konfiguracji kamery oraz ustawienia WiFi w routerze.

Myśle że to wszystkie screeny jakie mogą się przydać
Router:

Z kamery :

Pokaż zakładki Basic Network Settings i Wirekess LAN Settings z kamery. Ustaw stały adres IP kamery z poza zakresu DHCP routera.

Ustawiłem z poza zakresu dhcp:

a tu ustawienia z wifi

oczywiście w miejsce share key wpisuje hasło takie jak do wifi routera... ale spróbowałem specjalnie wpisać inne i co ? status kamery pokazywał wifi ok :-\

Spróbuj na chwilę wyłączyć szyfrowanie w routerze i spróbuj ponownie podłączyć kamerę. Firmware w kamerze aktualne?

Sprawdź czy adres IP kamery "odpingowuje" po odłączeniu kabla sieciowego. Logujesz się przez http://192.168.1.95:81?

Wyłączyłem, kamere zresetowałem i od nowa skonfigurowałem i nadal nic , kompletnie się nie widzą .

Tak firmware wgrany najnowszy ze strony producenta

Sprawdź czy adres IP kamery "odpingowuje" po odłączeniu kabla sieciowego. Logujesz się przez http://192.168.1.95:81?

Po odłączeniu nie pinguje
tak loguje się przez wskazany adres

Zrób inny test, ustaw kamerę jako AP i podłącz się do niej bezprzewodowo i sprawdź czy masz wtedy dostęp do obrazu. Adres będziesz musiał ustawić na stałe w karcie bezprzewodowej na czas testu.

kolejny raz nic to nie dało
wysyłam kamere na serwis bo to nie jest normalne :stuck_out_tongue:
dziękuję za pomoc

Faktycznie wygląda na felerny egzemplarz.