Konfiguracja AP Client WA7210N + router WiFi WR841N przy pomocy tabletu

Witam!
Chciałem się przedstawić. Jestem tu nowy i w dodatku początkujący.
Opiszę krótko problem:
Mam dostęp do firmowego AP ale w domu nie mam zasięgu. (Ale już ok. 20 m od domu mam zasięg).
Poza tym nie mam komputera tylko tablet HUAWEI Media Pad 10 Link+ (a więc konfiguracja tylko z tabletu)
Kupiłem dwa urządzenia TP-Linka: WA7210N i WR841N.
WA7210N na zewnątrz ma odbierać sygnał w trybie Client i przekazywać ethernetem do routera WR841N, który ma udostępniać Internet w domu przez WiFi.
Jak to wszystko połączyć (WAN, LAN) i jak skonfigurować (automatem czy ręcznie)?
Czy na podstawie tego opisu można coś doradzić?
Z góry dziękuję za pomoc.

Połącz kablem oba sprzęty portami LAN. Na 841 ustaw adres LAN spoza zakresu dhcp 7210 np: 192.168.0.222. wyłącz serwer dhcp. Save i reboot.

Konfiguracja jako Client na przykładzie WA7510N analogicznie jak WA7210N.


i do tego podpinasz WR841N kabel mozesz wpiąc do portu lan wyłączając na nim serwer DHCP oraz zmieniając adres IP Lan z poza puli DHCP głownego routera .
Zakładając że twój główny router ma adres IP LAN 192.168.1.1 oraz pule adresów DHCP od IP 192.168.1.100 do IP 192.168.1.199 . Ustawiasz wtedy tego Klienta WA7210N na IP Lan 192.168.1.2 , natomiast tego WR 841 ustawasz adres IP Lan 192.168.1.3 .( wyłączasz na nim serwer DHCP W tym konfingu masz komputery w jednej sieci .
Ustawienie jako AP tutaj zobrazowane

Zakładając że twój główny router ma adres IP LAN 192.168.1.1 [/quote]
Który to jest główny router?

Ten wr841.

Chodzi o ten router do którego się będziesz łączył WA7210N w trybie Klienta .Musisz wiedzieć jaka ma adresację oraz znać hasło na Wifi .

Nie wiem dlaczego jeśli wyłączę DHCP na WR841N to nie mam do niego dostępu po restarcie (z tabletu)

Musisz być w tej samej podsieci co router, sprawdź jaki masz adres na karcie sieciowej (czy w ogóle masz jakiś adres)!?

no ja tu widzę po prostu piramidę utrudnień
1)