Jak polepszyć sygnał WIFI ? Słaby Transfer

Witam otóż na moim routerze W-8960N WI FI + Karta sieciowa TP LINK mam transfer max 126kb/s przy 2mb gdzie powinno być 256 kb/s Co mam zrobić ? Mój sygnał jest Bardzo Dobry
Tutaj mam wyniki programem :

Jak poprawić działalność tego routera abym miał większy Transfer ?

Po kablu prędkość jest w porządku? Nie wydaje mi się aby poziom sygnału -64dBm miał wpływ na osiąganie takiej prędkości w sieci.

ja jestem zielony , powiem tak : w domu mam dwa routery , wcześniej miałem PC podłączony RJ-45 I miałem cały czas 256kb/s bez żadnej straty. Ostatnio kupiłem Router Wifi w-8960N i korzystam z niego teraz. Kabel z Głownego Routera RJ-45 jest podpięty do Routera WIFI. Routera z WIFI nie konfigurowałem tylko podpiąłem pod PC kartę WIFI i tyle. Dziwie się dlaczego mam 140kb/s to max. co mi się udało osiągnąć. Jaka może być przyczyna ? Myślicie że są szansę że na WIFI będę pobierał z 200kb/s + ?? Czy nie da rady ? Niech mi ktos to wytłumaczy bo sieci WIFI nie ogarniam. Z Góry dziękuję :slight_smile:

Napisz jeszcze, jaki masz dokładnie model karty sieciowej (WiFi).

TP Link Model No. TL-WN722N do 150mb/s jest ponoć.

A z jaką prędkością łączy Ci się karta (opcja Status po kliknięciu prawym klawiszem myszy na połączeniu sieciowym w Panelu sterowania)? W jakiej odległości jesteś od routera? Czy sprawdzałeś kartę z innym routerem, albo router z inną kartą WiFi, aby wykluczyć ewentualne uszkodzenie jednego z urządzeń?

Urządzenia są sprawne ponieważ zakupione 3-4 dni temu. Tutaj screen z menu ustawień karty sieciowej :

co mam robić ? By był większy trans?

Czym sprawdzasz szybkość (transfer)? Możliwe że inne urządzenia w sieci też coś pobierają?