IPv6 i PPPoA w TD-W8968 V1

Witam,
Czy ktoś z Was próbował uruchomić IPv6 korzystając z PPPoA ?
Mój problem polega na Tym, że w ustawieniach połączenia (Network - Wan Settings) przy połączeniu PPPoA nie ma boxu do zaznaczenia IPv6.
Z drugiej strony gdy zamiast PPPoA wybiore PPPoE ten box się pojawia. Można zobaczyć to nawet w emulatorze http://www.tp-link.com.pl/resources/simulator/W8968_v1/index.htm
Jak to jest ? Oficjalnie Orange umożliwia korzystanie z IPv6:
http://www.orange.pl/kid,4002234817,id,4003556177,title,Neostrada-protokol-internetowy-IPv6,helparticle.html
Można tam co prawda wyczytać, że tylko ponoć dla Liveboxów, ale czytałem gdzieś w sieci, że ktoś z innym routerem uruchomił IPv6.
Ktoś próbował z TPLinkiem, albo wie jak to jest ?

Powiem że nie testowałem IPv6 na ADSL więc trochę w ciemno pisze. Funkcjonalność tego protokołu została dodana w TD-W8968_V1_120926 dla tego routera i teoretycznie powinna działać. Jak to się ma w praktyce z danym usługodawcą to nie wiem. W ogóle sprawdzałaś na PPPoE czy router się synchronizuje a następnie autoryzuje dostęp do internetu?

No własnie niestety przy PPPoE u mnie nic się nie dzieje. Synchro niby jest, ale nic po za tym.

Klientom posiadającym te urządzenia lub posiadającym urządzenia niedostarczone przez Orange nie rekomendujemy przejścia na IPv6!
Pytanie jak to wygląda ze strony operatora czy sama autoryzacja (nadawanie adresacji) jest ograniczona do LB?

Przy próbie dopisania na sufixu przy PPPoA logi wyglądają tak:

98 2013-12-19 16:42:14 PPP Warning ppp0 LCP down
99 2013-12-19 16:42:14 PPP Error ppp0 LCP down
100 2013-12-19 16:42:14 PPP Information ppp0 rcvd [LCP TermReq id=0x8]
101 2013-12-19 16:42:13 PPP Information ppp0 rcvd [LCP EchoRep id=0x4 magic=0x2eead338]
102 2013-12-19 16:42:13 PPP Information ppp0 sent [LCP EchoReq id=0x4 magic=0x9d1dc5ed]
103 2013-12-19 16:42:02 PPP Information ppp0 sent [LCP ProtRej id=0x5 80 57 01 a5 00 0e 01 0a 00 90 1a 00 02 a4 ec 55]
104 2013-12-19 16:42:02 PPP Information ppp0 rcvd [IPV6CP ConfReq id=0xa5 <addr fe80::0090:1a00:02a4:ec55>]
105 2013-12-19 16:41:43 PPP Information ppp0 rcvd [LCP EchoRep id=0x3 magic=0x2eead338]
106 2013-12-19 16:41:43 PPP Information ppp0 sent [LCP EchoReq id=0x3 magic=0x9d1dc5ed]
107 2013-12-19 16:41:13 PPP Information ppp0 rcvd [LCP EchoRep id=0x2 magic=0x2eead338]
108 2013-12-19 16:41:13 PPP Information ppp0 sent [LCP EchoReq id=0x2 magic=0x9d1dc5ed]
109 2013-12-19 16:41:01 PPP Information ppp0 sent [LCP ProtRej id=0x4 80 57 01 a4 00 0e 01 0a 00 90 1a 00 02 a4 ec 55]
110 2013-12-19 16:41:01 PPP Information ppp0 rcvd [IPV6CP ConfReq id=0xa4 <addr fe80::0090:1a00:
98 2013-12-19 16:42:14 PPP Warning ppp0 LCP down 99 2013-12-19 16:42:14 PPP Error ppp0 LCP down
Wyrzuca błędy pytanie po której stronie jest problem. Jedyne co mogę zrobić to napisać do chłopaków z obsługi technicznej TP-linka i zapytać czy robili jakieś testy w tym kierunku. Więcej nic konkretnego nie powiem bo będą to tylko gdybania. Możesz jeszcze wykonać telefon do operatora możliwe że ktoś "kumaty" będzie wiedział coś więcej w temacie.

Dzwonienie do Orange nie ma sensu, bo oboje znamy odpowiedź:

Klientom posiadającym te urządzenia lub posiadającym urządzenia niedostarczone przez Orange nie rekomendujemy przejścia na IPv6!

Z Drugiej strony na tej samej stronie napisane jest:

IPv6 jest dostępne w tej chwili dla 63% abonentów, liczba ta będzie wzrastała wraz z aktualizacją oprogramowania w węzłach sieciowych. Jeśli Twój livebox jest podłączony do węzła , który nie jest jeszcze zaktualizowany - wpisanie sufixu: /ipv6 umożliwi również korzystanie z dostępu do Internetu, ale nadal z wykorzystaniem wyłącznie protokołu IPv4

Od supportu technicznego TP-Linka otrzymałem taką odpowiedź:

Jeżeli chodzi o obsługę IPv6 od Orange, zgodnie z informacjami zamieszczonymi na stronie:http://www.orange.pl/kid,4002234817,id,4003556177,title,Neostrad%20a-protokol-internetowy-IPv6,helparticle.html w tej chwili wspierane jest jedynie urządzenie Livebox 2.0 i to najprawdopodobniej jest przyczyną problemu.

Sam widzisz że temat grzęźnie w miejscu. Tak jak powiedziałem ze swojej strony mogę jedynie zapytać w polskiej centrali czy coś więcej wiedzą na ten temat.

No to jedynym wyjściem byłoby zapytać kogoś, kto mieszka w większym mieście ma Neostradę i router innej firmy niż TP-Link z obsługą IPv6, wtedy byśmy może się czegoś dowiedzieli.

Poczekajmy może ktoś się jeszcze odezwie. Dzisiaj mamy święto więc tu jest mniejszy ruch.

Odnośnie protokołu IPv6 testowałem tzn próbowałem również załączyć na lini ADSL na routerze TP link TD-W8980 lecz ze skutkiem negatywnym .

Co ciekawe, przedłużyłem dzisiaj umowę z Neostradą/Orange, a na Aneksie było napisane, że mój login usługi to:
blablabla@neostrada.pl/ipv6
Więc albo to ma zacząć działać dla wszystkich, albo ludziom w infolinii się nudzi, i są poinformowani o tym, że nie każdy posiada Liveboxa, i może to być przyczyną niedziałającego internetu.

Też mam taki login z ipv6 i nie działa u mnie to .