Internet rozłącza się

Poradzicie coś na rozłączający się internet? Czy to wina routera może być?
Brak podstawowych informacji w poście (dostawca, sposób dostarczenia/ model routera) - proszę to uzupełnić - Administrator
Internet z Orange (Neostrada do 10Mb), bezprzewodowy router ADSL2+ TD-W8951ND, 150Mb/s, standard N

Pokaż status z połączenia ADSL.
Zrywa Ci połączenie z neostradą czy połączenie WiFi/kablowe?

WiFi zrywa. Jak kablem połączone jest to jest spokój. To samo na komórce, co jakiś czas rozłącza.

Łał parametry to marzenie każdego użytkownika neostrady, jednak karta ADSL1 i masz tylko 6,5-7Mbit.
Pokaż screen z ustawień interfejsu WiFi.

Ustawienie interfejsow - bezprzewodowe
to co dałeś to konfiguracja połączenia internetowego.

Nie znam się na tym, więc intuicyjnie zrobiłem.

Zmień ustawienie szerokość kanału na 20MHz.
Zrób pomiar sygnału na laptopie programem inSSIDer i daj screen na forum.

Szerokość kanału zmieniona.

Przestaw jeszcze kanał z auto na "11" i sprawdź działanie.

Jeżeli rady kolegi Heinz-a nie pomogą radzę zmienić jeszcze zasilacz na 12V/1A lub 1,5A.

Zmieniłem kanał, na razie nie rozłącza. Zobaczymy co dalej będzie.
Zasilacz? Wcześniej też miałeś router TP-LINK i takich problemów nie było.

Ale zdarza się w tych modelach że zasilacz traci bardzo szybko swoją wydajność prądową.

Tylko, że ten router został kupiony dość niedawno.
Poprzednio miałem 300Mbps Wireless N ADSL2+ Modem Router TD-W8961ND, możliwe że po około 2 latach zasilacz stracił swoją moc i przez to nie było w ogóle internetu, a nie tak jak panowie fachowcy stwierdzili, że spalił się?

Zasilacze w tych modelach mają troszke zaniżone parametry. Te same zasilacze wykorzystywane są do zasilania innych modeli np:WR-740N V4. Do zasilenia tego modelu w zupełności wystarczy ale do modelu z modemem już nie.

Kolego tu nie ma co dyskutować tylko sprawdzić trzeba na innym zasilaczu co będzie się działo.