Internet Multimedia, konfiguracja routera TP-Link W8960

Witam wszystkich. Podpinając się pod temat, sposób opisany przez znawców działa, aczkolwiek zrywa mi jeszcze połączenie bezprzewodowe. Macie jakiś pomysł? Ogólnie mam jeszcze pytanie czy nie da się całkowicie pominąć modemu multimedii i zastosować tylko tp linka?

Kolego podpinasz się pod temat bez podania choć by podstawowych informacji jakim sprzętem dysponujesz? Skąd mamy to wiedzieć?

Sorki ale nie mam specjalnego doświadczenia w pisaniu na forum. Modem multimedii do którego jest wpięty kabel telefoniczny oraz wychodzi z niego kabel do kompa stacjonarnego, nazwy modelu nie ma, natomiast router tp link 8960N ADSL2+.

Jeżeli masz login i hasło do usługi od swojego dostawcy to nie ma problemów z konfiguracją TP-linka na linii telefonicznej.

Login i hasło posiadam, czy mógłbyś mi na priv podpowiedzieć jak to zrobić, nie chce koledze zaśmiecać tematu.

Wydzieliłem nowy wątek więc możemy dyskutować na forum.
Dane do połączenia -
VPI: 0
VCI: 33
Enkapsulacja: PPPoE
Konfiguracja podobna jak w W8970 -


konfiguracja przez quick setup w twoim routerze.

Ok dzięki wielkie za wydzielenie tematu.
A co wybrać w opcji encapsulation mode:
llc/snap-bridging czy vc/mux?

vc/mux

Bratu to na odległość pomagam robić wiec ciężko mi to sprawdzić, aczkolwiek mówi że neta nie ma.

Podstawa do synchronizacja czyli dioda ADSL musi się świecić. Poza tym poprawnie wpisanie loginu i hasła no i linia podłączona tylko do jednego routera w danej chwili. Bez pokazania jakiegoś obrazka (screen-a) to trudno coś więcej poradzić.

Linia telefoniczna wpięta prawidłowo, kabel z portów lan do kompa stacjonarnego. W domu ten router działał mi pod neostradą. A tu nie chce.
PS. dioda adsl świeci jednostajnie (chyba jest synchronizacja).

Linia telefoniczna do kogo należy? Jeżeli to TP.SA to spróbuj
VPI: 0
VCI: 35
Enkapsulacja: PPPoA/vc/mux