Internet Multimedia i tracone pakiety

Siema, sytuacja u mnie wygląda tak. Od 3 miesięcy walczę z Multimedią o to, że internet działa po ch... tracone pakiety w godzinach ~17~22 (tylko w tych godzinach).

Początkowo myślałem, że to router coś blokuje ale gdy podłączyłem bezpośrednio po przez modem <=> komputer jest to samo. Wymieniłem z nimi już chyba z 15 email'i i oczywiście problem nie występuje u nich. Testy robiłem na dwóch komputerach + laptop, jest to samo. Może w czymś pomożecie? Rozmowa z nimi to ja groch o ścianę...

Testy z WinMTR nie odzwierciedla tego co jest faktycznie. Rozmowy na TeamSpeak, Skype do 80 % traconych pakietów.
O grach i rozmowach w sieci można tylko pomarzyć
Proszę dodać obrazki zgodnie z regulaminem forum. Brak związku z TP-linkiem więc przenoszę do działu Routery innych producentów - Administrator

Ewidentnie problem w sieci dostawcy. Sam nic nie zrobisz musisz monitować w BOK-u dostawcy internetu.

Dzięki ale nadal się upierają, że problem nie leży po ich stronie.

Może czas pomyśleć o innym dostawcy internetu?

Już w czerwcu chciałem zmienić ale przyszedł technik od innej sieci i powiedział, że nie mam możliwości aby podłączyć się do sieci bo nie ma odpowiednich kabli a właściciel kamienicy nie pozwala na puszczenie kabli. Niestety nadal muszę z nimi się upierać. Dzięki za odpowiedzi