Jestem posiadaczem routera Deco XE75 AXE5400 a usługa do której jest podpięty router to internet światłowodowy Netia.
Na początku wszystko było pięknie, konfiguracja przebiegła bez problemów, wpisałem login i hasło, który otrzymałem od Netii do konfiguracji i pięknie działało.
Niestety po kilku tygodniach zaczęły się problemy, a w zasadzie 1 wielki problem, router nie może połączyć się z siecią. Nic nie pomaga, restarty, ponowne wpisanie hasła. Na routerze od Netii net jest, na moim nie ma.
Netia oczywiście wypięła się na mnie, informując, że problem leży po stronie mojego sprzętu.
Wcześniej na Orbi Netgear, było dokładnie tak samo, kilka dni podziałało i koniec.
Mierzył się ktoś z podobnym problemem?
Musisz opisać dokładnie co i jak jest podłączone.
Jak wpiąłeś sprzęt od Netii do Deco, ile ich masz, jak testujesz "brak sieci", czy router Deco dostał IP od netii, jakie urządzenie Netii masz, czy ten sam problem jest jak się wepniesz przewodowo do De