D-Link DVG-G5402SP - problem z instalacją VOIP

Witam;
Mam problem z konfiguracją VOIP (freeconet).
Posiadam w firmie Neostradę + router Sagem Fast 2704, bez telefonu stacjonarnego na łączu zastepczym. Do tego analogowy telefon Gigaset oraz bramkę VOIP D-Link DVG-G5402SP. Podłączyłem zgodnie z instrukcją, ale w kwestii VOIP jestem zupełnym nowicjuszem, dlatego opiszę krok po kroku, bo może coś ominąłem.
Internet jest podłączony do routera Sagem Fast 2704, do routera podłączyłem bramkę VOIP D-Link DVG-G5402SP, a do bramki telefon kablem telefonicznym. Zgodnie z instrukcją po podłączeniu wszystkiego do prądu powinienem wykręcić na telefonie **1 i tu jest problem, bo zamiast IP, słyszę sygnał "zajęty". Na bramce VOIP miga dioda "register"?
Pytanie - co zrobiłem źle? 8)

Do usługi VoIP masz jakiś login i hasło?

Tak, login i hasło mam. Instrukcje dalszej konfiguracji dla tej bramki też, tylko na początek muszę mieć IP, które potem wpisuje w przeglądarkę. Jak wpisuje w telefonie **1 jak w instrukcji mam sygnał "zajęty". Bramka, którą kupiłem bez problemu współpracuje z freeconet, ale coś musi być źle?

Czyli nie skonfigurowałeś bramki jeszcze?

Dostałem taką instrukcję dla tej bramki:
Z podłączonego do bramki telefonu wybieramy **1 i słuchamy adresu IP po
odsłuchaniu adresu prosze wpisać ten adres do przeglądarki w pole adresu (tam
gdzie wpisuje się np. [1]www.onet.pl lub www.wp.pl). Otworzy się okno
konfiguracji. Login admin hasło admin (jeżeli nie było zmieniane). Następnie
proszę skonfigurować następujace pola (innych prosze nie zmieniać):
Konfiguracja
.... i tu lista co zaznaczyć w konfiguracji.
Nie mam IP, bo po wpisaniu **1 jest sygnał "zajęty"...

Kabel z głównego routera masz w porcie WAN czy LAN twojej bramki? Po podłączeniu komputera do portu LAN dostajesz jakąś adresację? Możesz to sprawdzić przez polecenie konsolowe ipconfig /all -

Kabel z głównego routera mam w porcie WAN w bramce, (tak jak jest pokazane na grafice jak podłączyć).