C9 zrywa łącze WIFI

:frowning: Posiadam Router TP-Link C9v1 i mam problem, bo zrywa łącze WIFI.
Firmware Version: 3.17.0 Build 20150507 Rel.34590n nie jest to najnowszy firmware, ale ten ma lepszą konfigurację kontroli rodzicielskiej (bardziej dokładne ustawienie godzin i minut).
Nie wiem co robić bo kilka razy dziennie zrywa łącze i tylko restart routera pomaga. Pomocy. :cry:

Dokładniej opisz to zjawisko, dzieje się to na wszystkich komputera i urządzeniach w sieci podłączonych bezprzewodowo?

Zrób jakieś pomiary sygnału i zakłóceń:

Pokaż jak masz skonfigurowaną sieć bezprzewodową na routerze?

Pokaż logi routera najlepiej z momentu kiedy występuje problem, pytanie czy możesz wtedy połączyć się z routerem po kablu?

Sprawdziłem wszystko jeszcze raz i wyszło mi, że nie zrywa łącza WIFI tylko traci sygnał z modemem od UPC.
Wszystko jest w porządku jak działa router wbudowany w modem oraz jak podłączyłem mój stary router Linksys WRT54GS.
Tylko na TP-LINKu C9 jest problem i internetu nie ma na wszystkich urządzeniach laptop, telewizor smartfon.
Sygnał z WIFI jest bardzo dobry (Sprawdziłem programem inSSIDer, na screenach widać, że mimo utraty internetu sygnał WIFI nie zanika)

Modem także nie wykazuje żadnych problemów i internet na nim jest, tylko C9 szwankuje.
Na dole są screeny z logów w czasie awarii i najważniejsze ustawienia Routera C9.

Proszę o pomoc.

Jeszcze jedno.
Restart Routera pomaga i przywraca internet oraz po jakiejś minucie też sam wraca.

Duży natłok sieci. Sporo zakłóceń. Ustawianie kanałów na sztywno nic nie daje. Zmieniałeś standard na bg.

Tylko komputer chodzi na sieci 2,4G, reszta urządzeń na 5g i wszystkie w standardzie "n"
Ale tak jak pisałem wcześniej to nie WIFI jest problemem, gdyż WIFI nie zrywa. Tylko traci łączność z modemem.
Na początku wszystko było OK, dopiero po miesiąc router zaczął szwankować.

Masz możliwość zalogowania się na modem/router który jest przed C9?
Jak nastąpi zerwanie sprawdź czy ping dochodzi do adresów IP archera C9, IP modemu/routera, DNS google(8.8.8.8)