Brak połączenia ze stroną konfiguracyjną. WDR 4300

Witam, mam problem z połączeniem się ze stroną konfiguracyjną routera ww. połączeniem kablowym. Domyślna brama ustawiona standardowo na 192.168.0.1. Ping jest bezstratny, połączenie z internetem jest, więc komputer łączy się z routerem ale ten nie daje dostępu do swojej konfiguracji. Za pomocą Wi-Fi (gdzie mogę się łączyć z routerem i go konfigurować) sprawdziłem ustawienia i:
Tak, mam zaznaczoną opcję żeby konfigurować każdym komputerem w sieci LAN,
Tak, zmieniałem opcję aby konfiguracja była dozwolona dla konkretnych urządzeń z odpowiednim adresem MAC
Soft najnowszy. Nie mam już pomysłów. Proszę a wręcz błagam o w miarę szybką odpowiedź ponieważ nie wiem czy mam zwracać sprzęt czy nie. Mam na to 10 dni. Z góry dziękuję za pomoc.
Ps. przy okazji zapytam dlaczego przy połączeniu na kablu mając małe pingi strony długo się ładują? Miał ktoś taki problem?
Pozdrawiam
Łukasz

Kabel sprawny. Karta sieciowa sprawna. Przeglądarka wyczyszczona z ciasteczek.

Jak wcześniej wspomniałem: tak mam połączenie z internetem w wyniku czego mam kabel i kartę sieciową sprawną. Ciasteczka wyczyściłem i dalej nic.

Zacznij od resetu routera.
Zanim zaczniesz próby odłącz kabel od dostawcy.
Spróbuj na różnych przeglądarkach. Jak zachowują się diody na routerze podczas uruchamiania? Przez WiFi internet działa?

no i stawiam na to że wpisałeś błędny MAC-adres
niech konfiguracja będzie dostępna dla wszystkich urządzeń w LAN (przecież i tak jest zabezpieczona hasłem, jak rozumiem innym niż fabryczne)
a jeśli już się nie możesz dostać z żadnego urządzenia to oczywiście pozostaje zresetowanie urządzenia do ustawień fabrucznych

Mylisz się. Napisałem tak tylko dlatego żeby dać znać że testowałem tą opcję. Mam ustawione na default dla wszystkich urządzen w sieci LAN.

Probowałem wcześniej. Nic się nie dzieje- nie może wyświetlić strony. Przez wifi działa bez problemu. Wręcz na WIFi działa lepiej jak na kablu- nie dość że strony szybko ładuje to jeszcze mam dostęp do routera. Na kablu pingi duże, co chwile nie może nawiązać połączenia i brak dostępu do routera. Może to wina kabla, nie wiem, przetestuję jutro jak kupię kabel 5m.

Ten kabel masz oryginalny czy robiony własnoręcznie?

Ten kabel masz oryginalny czy robiony własnoręcznie?[/quote]
Oryginalny. Do tej pory na starym routerze działał bez problemu. problemy zaczeły się na przesiadkę na tp linka

Możesz wrzucić zdjęcie samej wtyczki, tal aby były widoczne kolory przewodów? Na przewodzie masz oznaczenie cat.5e?

nie myli się tylko ten, który nic nie robi ;D
oczywiście opisana opcja była tą, gdzie mogłeś odciąć sobie dostęp, a że tego nie zrobiłeś to inna sprawa
w świetle nowych danych najbardziej stał się podejrzany kabel, (ale musisz brać pod uwagę też możliwość ewentualnego uszkodzenia karty sieciowej lub switcha w routerze) jakkolwiek skoro działał w starym routerze, to możesz spróbować wymuszenia niższej prędkości połączenia w karcie sieciowej (możliwe, że nie daje rady przy gigabicie)

Mam nadzieję że z kartą sieciową nic nie jest. Płyta główna kupiona pół roku temu - MSI Z97 Gaming 3. Jak wcześniej wspomniałem problemy zaczeły się z nowym routerem;/ Router przyjechał ze sklepu 4 dni temu...

Kup prosty i sprawdź czy będzie jakaś różnica bo teraz masz crossover.

Dzięki za info! Jutro sprawdzę i się odezwę! Mam nadzieję że to wina kabla a nie sprzętu.

tymczasowo możesz wymusić pracę karty w 100Mbps (lub wręcz 10Mbps)
kabel crossover nie zadziała prawidłowo w gigabicie

Witam, kabel zakupiony. Nie ma żadnej różnicy. Router przerywa połączenie co jakiś czas i nie ma do niego dalej dostępu.

Na jakiej podstawie sądzisz że router "przerywa"? Sprawdź czy odpowiada na ping i czy ten ping jest stabilny,

LOG 
2016-01-19 
19:01:38,50 
˝Ądanie polecenia ping nie moľe znaleǠ hosta google.com. Sprawd« nazw© i pon˘w pr˘b©.
2016-01-19 
19:01:52,77 
Badanie google.com [216.58.209.78] z 32 bajtami danych:
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=18ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=18ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=18ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=17ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=16ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=18ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=18ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=18ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=18ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=18ms TTL=56
Statystyka badania ping dla 216.58.209.78:
    Pakiety: Wysˆane = 10, Odebrane = 10, Utracone = 0
             (0% straty),
Szacunkowy czas bˆĄdzenia pakiet˘w w millisekundach:
    Minimum = 16 ms, Maksimum = 18 ms, Czas ˜redni = 17 ms
2016-01-19 
19:02:02,95 
Badanie google.com [216.58.209.78] z 32 bajtami danych:
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=18ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=17ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=17ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=17ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=17ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=17ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=17ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=18ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=28ms TTL=56
Odpowied« z 216.58.209.78: bajt˘w=32 czas=18ms TTL=56

I tak co jakiś nieokreślony czas. A przy diagnostyce wyskakuje to:

To raczej nie był ping do routera!?

Sorki. Pingi do routera idą bez problemu.

No to na jakiej podstawie sądzisz że "przerywa" skoro ping jest stabilny???