Witam !!! Mam problem połączenia XBOXa 360 z routerem, posiadam model TL-WR1042ND . XBOX widzi moją sieć, ale niestety przy próbie połączenia z XBOX LIVE wyskakuje BŁĄD POŁĄCZENIA. Proszę o pomoc, i jeżeli jest możliwość wytłumaczenia poklei jak skonfigurować sieć
Klucz zabezpieczający poprawnie wpisujesz? W DHCP Settings routera możesz wpisać DNS-y 8.8.8.8 i 8.8.4.4
Masz otwarte porty dla x'a takie jak: 3074,88,80,53?
Polecam link http://support.xbox.com/pl-pl/xbox-360/networking/network-ports-used-xbox-live
Wpisałem wszystko jak na obrazku ....
i odblokowałem te porty oraz wpisałem DNS-y 8.8.8.8 i 8.8.4.4 i dalej nic nie łączy :-\
Dałeś też DMZ jako Enable dla tego adresu IP czyli dla konsoli?
Może ustalmy na początek czy na konsoli masz dostęp do internetu?
Konsola znajduje u mnie wszystkie dostępne sieci, loguje się do mojej i zaczyna mulić po czym wyskakuje okienko że nie ma możliwości połączenia - dzisiaj nawet włączyłem router bez hasła z otwartą siecią i również nie chciało połączyć a tak to wygląda na zdjęciach :
Natomiast DMZ otwarty na IP które jest na zdjęciach, a IP brałem ze Szczegółowych połączeń sieciowych ... Jeżeli nic nie pomoże będę musiał sprowadzić "gwiazdy" z mojej firmy internetowej, które kilka dni temu instalowały ten router.
Przypisz ręcznie adresację sieci do konsoli z puli routera poza jego zakres DHCP.
Kolego podstawa to dostęp do internetu, potem można mówić dopiero o usługach LIVE itp.
Sprawdź na kablu. Jak na kablu zadziała to wróć do wifi. No i jeszcze jedno pytanie może prozaiczne. Masz przerobioną konsolę?
Na jakim kanale nadaje WiFi? Spróbuj go zmienić. Możesz tez spróbować w Xboxie ustawić adresy IP na statyczne(ręczne).
http://support.xbox.com/pl-pl/xbox-360/networking/configure-wireless-settings - zacznij od początku.
Konsola nie jest przerobiona ponieważ mam ją już od 1,5 roku i cały czas grałem w sieci na routerze innej firmy. Te routery firma wymieniała na nasze życzenie kilka dni temu, zrobili konfiguracje sieci ponieważ do nowego routera na nowo trzeba zmieniać ustawienia. Podpięli, poczarowali i tyle, ja natomiast dopiero dziś miałem możliwość włączenia XBOXa, a ostatnie uruchomienie było 28 lutego. Dziękuje wszystkim za pomoc, jeżeli nie pomogą jeszcze inne rzeczy będę musiał poprosić firmę o naprawę tego co "zepsuli". Jeszcze raz dzięki za pomoc