Brak dostępu do internetu - internet bezprzewodowy

Cześć, mam problem.
Posiadam komputer stacjonarny oraz laptopa, pod komputer stacjonarny mam podpięty TP-LINK TL-WN722N, komputer stacjonarny wykrywa łącze internetowe, zasięg ma wszystkie kreski, mogę się normalnie podłączyć, jednak po podłączeniu nie mogę korzystać z internetu, wyskakuje mi ,,Brak dostępu do internetu" na laptopie znajduje mi połączenia jednak z łączem nie mogę się już połączyć ponieważ wyskakuje mi powiadomienie ,,System Windows nie mógł uzyskać połączenia z siecią" Operator to Koba, internet idzie po kablu ethernet, jestem laikiem, ktoś ma jakieś pomysły?

Masz jakiś router bezprzewodowy? Co to za system operacyjny? Wcześniej działało czy to nowy zakup ta karta TP-LINK TL-WN722N?

Tak, mam router bezprzewodowy model TL-WR740N. Windows 7, karta działała wcześniej, jednak brat z niewiadomych powodów zrestartował router, od tego momentu internet nie działa w stacjonarnym, laptopie oraz telefonach.

Masz jakiś login i hasło od dostawcy internetu? Pokaż zakładkę status TP-linka.

Nie, od dostawcy internetu nie mam ani loginu ani hasła, tak wygląda status TP-LINK

Internet masz podłączony do jednego z 4 portów LAN TP-linka?

Mam dwa kable podłączone pod router, jeden to ten który dostarcza mi internet, on jest podłączony do WAN, a drugi który przekierowuje internet z routera do stacjonarnego, on jest podłączony do LAN

No to coś masz nie tak bo router wyrzuca błąd że port WAN jest nie podłączony (pusty). Jak masz dokładnie dostarczony ten internet?

Internet leci kablem z klatki, tylko tak jak mówię, internet rano jeszcze był, problem zrobił się po resecie routera.

Podłączając komputer do tego przewodu z klatki masz dostęp do internetu?

Nie, nie mam, dodatkowo kabel wygląda nie za ciekawie

No to musisz zgłosić sprawę do dostawcy bo nie znam szczegółów i specyfikacji twojego łącza internetowego

Kabel ethernet, ten który idzie z klatki do WAN, wygląda o tak, zielone oraz brązowy kabelek jest wyłamany, może to być przyczyną tego, że router nie znajduję WAN?

To tylko potwierdza moją diagnozę, dzwoń po techników niech przyjadą i naprawią uszkodzoną wtyczkę

A takich techników mogę skąd wziąć? Od dostawcy internetu?

No to chyba logiczne że w takich sprawach powiadamiasz dostawcę internetu w końcu to jego sieć.