Archer vr400 v3 - problem z gubieniem pakietu w regularnych odstępach

Cześć ! Mam problem ze swoim routerem archer vr400 v3. Router jest nowy, praktycznie od uruchomienia co pewien bardzo podobny czas gubi jeden pakiet wewnątrz sieci wi-fi. Kanał ustawiony jest na taki na którym nie działa żadna inna sieć, szerokość kanału ustawiona na 20mhz. Problem występuje zarówno na sieci 2,4ghz jak i na 5ghz, ktoś ma pomysły co tu może być nie tak ? Dołączam screen z pingu do routera po wi-fi.

Taki problem zgłaszany był tutaj kilka razy dla różnych urządzeń, zwykle było to:

  • Awaria routera (problem znikał po wymianie)
  • Niezgodność routera i klienta (nadal pojawiają się takie problemy - potwierdzić to można np za pomocą innego komputera z inną kartą wifi, albo np. telefonu)
  • Okresowe zakłócenia z zewnątrz (np. radar meteo, dotyczy tyko 5 GHz)
  • Ja spotkałem się po prostu z awarią karty sieciowej klienta.
  • Raz jeden trafiłem na jakieś ustawienia optymalizacji zasilania po stronie klienta jak i routera, które były niezgodne, ale akurat TP-linkach zwykle się tego poprawić nie da.

Przed wymianą routera można spróbować jeszcze aktualizacji firmware, o ile jakaś jest. No i oczywiście przywrócenie ustawień fabrycznych.