Instalacja karty bezprzewodowej TP-link może wywoływać czasami niestabilności systemu operacyjnego.
Przyczyn takiego zachowania może być kilka:
- niekompatybilny sterowniki z systemem operacyjnym
- konflikt instalowanego sterownika karty bezprzewodowej z jakimś plikiem (oprogramowaniem) które jest już zainstalowane w systemie
- konflikt sprzętowy (hardware-owy) kiedy karta bezprzewodowo jest niekompatybilna z płytą główną naszego komputera
- sterownik zainstalowany automatycznie przez nasz system jest niewłaściwy dla naszej karty bezprzewodowej.
Krok 1
Kiedy nasz komputer pokazuje blue screena z informacją o konkretnym problemie
Krok 2
Odczytujemy nazwę konfliktowego pliku z ekrany blue screen-a - rtwlanu.sys
Krok 3
Usuwamy kartę bezprzewodową z portu USB i ponownie uruchamiamy system operacyjny
Krok 4
Odnajdujemy plik rtwlanu.sys w C:\Windows\System32\drivers, i usuwamy go z systemu
Krok 5
Podłączamy kartę bezprzewodową i instalujemy oficjalne sterowniki ze strony producenta
http://www.tp-link.com.pl/resources/software/Archer_T4U_V1_141219.zip