Archer MR400 VPN problem

Witam wszystkich i proszę o podpowiedź.
Router TPlink Archer MR400 z kartą SIM Orange z usługą stałego, publicznego adresu IP.
Adres LAN routera to 192.168.1.1, serwer w sieci lokalnej ma adres 192.168.1.3
VPN PPTP. Działa prawidłowo przy adresacji domyślnej wpisanej przez producenta w tym przypadku od 10.7.0.1. Kiedy próbuję zmienić adresację dostosowując ją do adresacji LAN otrzymuje komunikat "Adres IP klienta i adres IP LAN nie mogą być z tej samej podsieci".
Jakiś żart? W urządzeniach które dotychczas konfigurowałem można ustawić tą samą pulę adresową dla klientów VPN.
Ktoś wie jak to ogarnąć?

Ok w takim razie sam sobie odpowiem :slight_smile:
Po kontakcie z supportem TP-Link, uzyskałem informację że połączenie VPN realizuje routing do sieci LAN i powinienem mieć dostęp do komputerów w sieci lokalnej. Jeśli tak nie jest to wina leży zapewnie po stronie firewall-a.
Niestety, sprawdziłem jeszcze ustawienia zapory na serwerze ale tam wszystko jest odblokowane, a dostęp do sieci LAN nie działa.
Na szczęście udało mi się połączyć po przez OpenVpn który działa bardzo dobrze, zapewniając dostęp do zasobów sieci LAN.
Temat do zamknięcia.