Witam
Trafiłem tu do Was bo szukam rozwiązania mojego problemu.
Od lipca 2015 jestem posiadaczem routera DualBanda Archera D5. Łącze na jakim mam internet to Neostrada 20Mb/s. Wszystko w lipcu pustawiałem - 2 sieci były rozgłaszane, 2,4 GHz i 5GHz i chodziło. Ale przed świętami teraz znikła mi sieć 5GHz. Komputer widzi mi tylko 2,4GHz. Wchodziłem w ustawienia, od początku poustawiałem parametry dostępu, 2 sieci są ustawione- obydwie w konfiguracji routera są jako Enabled a dalej mi komputer widzi tylko sieć 2,4GHz.
Zaznaczam że karte sieciową w komputerze mam też DualBanda na USB - Archer T2U DualBand. Mam również telefon z obslugą 2 sieci i standardem ac i też nie widzi sieci 5GHz.
Co może być tego przyczyną ?
Pozdrawiam
Firmware w routerze masz zaktualizowane ?
Od momentu zakupu nie aktualizowałem firmwaru....
Jaką masz wersje sprzętową urządzenia jake V1 czy V2 ?
Ver: 1.0
Pokaż jeszcze status routera Device Information .
Zresetuj go do ustawień fabrycznych i konfiguruj od nowa .
Hmmmm zrobiłem tak i ..... działa
Udało się !!!
Wielkie dzięki !!!!
Czyli samo ponowne wpisywanie ustawień bez przywrócenia routera do ustawień fabrycznych nic nie daje.
Teraz jestem mądrzejszy
Widocznie tak . Jeśli temat rozwiązany proszę zamknij temat . I zapraszamy ponownie na forum TP linka w razie problemów z konfiguracją. Pozdrawiam.
Ok
Pozdrawiam