Archer C9 - unsupported browser

witam wszystkich,
dopadło i mnie, pewnego dnia przy próbie logowania do routera (przez dyndns) otrzymałem komunikat: unsupported browser....
kombinowałem różnie bez skutku pozytywnego, opisany probem jest rozwinięty w poniższym watku:
http://forum.tp-link.com/showthread.php?85295-Archer-C9-Unsupported-Browser-can-t-log-in.-Firmware-4.0.0-20150916

Czy może ktoś zna receptę na tą sytuację bo tp- link chyba umywa ręce, a jak kupowałem router to był to jeden z topowych modeli tego producenta...
wielka szkoda.

Nie możesz zalogować się przez kompletnie żadną przeglądarkę? Masz też dokładnie to Firmware-4.0.0-20150916?

Na C2600 mam podobnie. z tym ze na edge mogę wejść. System windows 10 pro x64

jakis admin przeniósł wątek do pogotowia konfiguracyjnego(na jakiej podstwie??? co nim kierowało???), ale konfiguracja jest ok. to ewidentne błędy sprzetowo-programowe producenta!!!!
totalna blokada routera, więc pytam się - jesli pokaże się nowy firmware jak go wgrać?? przecież menu jest niedostępne, najpierw miałem padake z TD-9880W bo się zawieszal podobno nie obługuje poprawnie ponad 12 urzadzeń wg speców z tp-linka - szkoda, że nie ma tego w specyfikacji!!!!, a teraz router za kilkaset PLN i takie kwiatki....
K.

Aktualizację powinno robić się lokalnie a niezdalnie. Może być to niebezpieczne dla routera.

Dziwna sprawa bo tutaj może być problem z windowsem tak jak to opisał jeden użytkownik w podrzuconym wątku na oficjalnym forum tp-link, gdzie bez problemu dostawał się na stronę konfiguracyjną, a po restarcie instalowały się aktualizacje i po tym problem z wejściem na stronę konfiguracyjną.
Na przeglądarce chrome w systemie ubuntu oraz android wszystko jest OK

Zwróciłeś uwagę w jakim dziale założyłeś temat? Ja przeniosłem. Jakieś pytania?

...tak watek załozyłem w TP-Link technical support, bo wydaje mi się przynajmniej z nazwy zdecydowanie bardziej odpowiedni niż pogotowie konfiguracyjne... ale nie będę dyskutował bo i tak pewnie nie mam racji...
Jeśli chodzi o update firmware, czy ktoś pisał o zdalnym upgradzie - lokalnie po kabelku, ale musi sie odpalić menu administracyjne w przegladarce!!!! Pewnie można to jakoś zrobic przez telnet, ale nie uprawiam partyzantki!!!
w nadziei, że ktoś rozwiąze problem,
pozdrawiam
lordwader

Sugerujesz to w pierwszym poście!? Normalnie logujemy się po adresie lokalnym do routera a nie po domenie ddns

faktycznie nie wyrazilem się jasno, zauważyłem ten fakt przy próbielogowanie się przez dyndns, ale choroba sie rozprzestrzeniła na sieć lokalna także :frowning:
zreszta w pierwszym poście przytoczyłem link do innego forum tp-linka gdzie problem jest dokładnie opisany...

Z całym szacunkiem ale czekam na twój opis problemu i jakieś print screeny. Co się dzieje kiedy w przeglądarce wpiszesz adres IP routera (bramy internetowej)?

Możesz jeszcze spróbować z betą dla C9v1

a może generalnie jest to kwestia antywirusa? - skoro ESET security jest źródłem niekompatybilności

Release note: ESET Unsupported Browser

Na c2600 nie robi różnicy czy antywir jest włączony, Poza tym używam defendera i wyłączenie nie pomaga.

Pewnie coś w tym jest bo mam C9v1 i jakoś nie zanotowałem problemów z dostępem przez przeglądarkę.

Od najnowszego firmware C9v1 ma firmware budowane na openwrt tak jak i C2600.
Kiedyś na tym oprogramowaniu nie było problemu z dostępem do GUI. Ja mam problem tylko na Chrome pod windowsem. Na edge jest OK.

Nie wiem bo chrome nigdy nie używałem, jakoś ta przeglądarka mi nie podchodzi :slight_smile:

taki komunikat mam na wszystkich przegladarkach - najnowszy firmware Archer C9 v1 z 16/09/15.

no i komunikat z przegladarki edge:

No to muszę sprawdzić na moim c9 bo mam jakieś starsze oprogramowanie ale to dopiero wieczorem.

problem jest dokładnie opisany na innym forum i przytoczny w linku w moim pierwszym poście w wątku:
http://forum.tp-link.com/showthread.php?85295-Archer-C9-Unsupported-Browser-can-t-log-in.-Firmware-4.0.0-20150916
Wygląda na to, że sytuacja dopada losowo wybranych użytkowników i jest związana z jakąs aktualizacją windowsa...