Archer C9 - unsupported browser


(lordwader) #1

witam wszystkich,
dopadło i mnie, pewnego dnia przy próbie logowania do routera (przez dyndns) otrzymałem komunikat: unsupported browser....
kombinowałem różnie bez skutku pozytywnego, opisany probem jest rozwinięty w poniższym watku:
http://forum.tp-link.com/showthread.php?85295-Archer-C9-Unsupported-Browser-can-t-log-in.-Firmware-4.0.0-20150916

Czy może ktoś zna receptę na tą sytuację bo tp- link chyba umywa ręce, a jak kupowałem router to był to jeden z topowych modeli tego producenta...
wielka szkoda.


(Marcin) #2

Nie możesz zalogować się przez kompletnie żadną przeglądarkę? Masz też dokładnie to Firmware-4.0.0-20150916?


(Heinz) #3

Na C2600 mam podobnie. z tym ze na edge mogę wejść. System windows 10 pro x64


(lordwader) #4

jakis admin przeniósł wątek do pogotowia konfiguracyjnego(na jakiej podstwie??? co nim kierowało???), ale konfiguracja jest ok. to ewidentne błędy sprzetowo-programowe producenta!!!!
totalna blokada routera, więc pytam się - jesli pokaże się nowy firmware jak go wgrać?? przecież menu jest niedostępne, najpierw miałem padake z TD-9880W bo się zawieszal podobno nie obługuje poprawnie ponad 12 urzadzeń wg speców z tp-linka - szkoda, że nie ma tego w specyfikacji!!!!, a teraz router za kilkaset PLN i takie kwiatki....
K.


(Marcin) #5

Aktualizację powinno robić się lokalnie a niezdalnie. Może być to niebezpieczne dla routera.


(Heinz) #6

Dziwna sprawa bo tutaj może być problem z windowsem tak jak to opisał jeden użytkownik w podrzuconym wątku na oficjalnym forum tp-link, gdzie bez problemu dostawał się na stronę konfiguracyjną, a po restarcie instalowały się aktualizacje i po tym problem z wejściem na stronę konfiguracyjną.
Na przeglądarce chrome w systemie ubuntu oraz android wszystko jest OK


(CHACA) #7

Zwróciłeś uwagę w jakim dziale założyłeś temat? Ja przeniosłem. Jakieś pytania?


(lordwader) #8

...tak watek załozyłem w TP-Link technical support, bo wydaje mi się przynajmniej z nazwy zdecydowanie bardziej odpowiedni niż pogotowie konfiguracyjne... ale nie będę dyskutował bo i tak pewnie nie mam racji...
Jeśli chodzi o update firmware, czy ktoś pisał o zdalnym upgradzie - lokalnie po kabelku, ale musi sie odpalić menu administracyjne w przegladarce!!!! Pewnie można to jakoś zrobic przez telnet, ale nie uprawiam partyzantki!!!
w nadziei, że ktoś rozwiąze problem,
pozdrawiam
lordwader


(Marcin) #9

Sugerujesz to w pierwszym poście!? Normalnie logujemy się po adresie lokalnym do routera a nie po domenie ddns


(lordwader) #10

faktycznie nie wyrazilem się jasno, zauważyłem ten fakt przy próbielogowanie się przez dyndns, ale choroba sie rozprzestrzeniła na sieć lokalna także :frowning:
zreszta w pierwszym poście przytoczyłem link do innego forum tp-linka gdzie problem jest dokładnie opisany...


(Marcin) #11

Z całym szacunkiem ale czekam na twój opis problemu i jakieś print screeny. Co się dzieje kiedy w przeglądarce wpiszesz adres IP routera (bramy internetowej)?


(Marcin) #12

Możesz jeszcze spróbować z betą dla C9v1


(szopen) #13

a może generalnie jest to kwestia antywirusa? - skoro ESET security jest źródłem niekompatybilności

Release note: ESET Unsupported Browser

(Heinz) #14

Na c2600 nie robi różnicy czy antywir jest włączony, Poza tym używam defendera i wyłączenie nie pomaga.


(Marcin) #15

Pewnie coś w tym jest bo mam C9v1 i jakoś nie zanotowałem problemów z dostępem przez przeglądarkę.


(Heinz) #16

Od najnowszego firmware C9v1 ma firmware budowane na openwrt tak jak i C2600.
Kiedyś na tym oprogramowaniu nie było problemu z dostępem do GUI. Ja mam problem tylko na Chrome pod windowsem. Na edge jest OK.


(Marcin) #17

Nie wiem bo chrome nigdy nie używałem, jakoś ta przeglądarka mi nie podchodzi :slight_smile:


(lordwader) #18

taki komunikat mam na wszystkich przegladarkach - najnowszy firmware Archer C9 v1 z 16/09/15.

no i komunikat z przegladarki edge:


(jimasek) #19

No to muszę sprawdzić na moim c9 bo mam jakieś starsze oprogramowanie ale to dopiero wieczorem.


(lordwader) #20

problem jest dokładnie opisany na innym forum i przytoczny w linku w moim pierwszym poście w wątku:
http://forum.tp-link.com/showthread.php?85295-Archer-C9-Unsupported-Browser-can-t-log-in.-Firmware-4.0.0-20150916
Wygląda na to, że sytuacja dopada losowo wybranych użytkowników i jest związana z jakąs aktualizacją windowsa...