ARCHER C9 - kontrola rodzicielska


(DariuszM) #1

Witam.
Problem z kontrolą rodzicielską polega na tym, że jej nie ma. Nie ma wielkiej filozofii aby wybrać z listy urządzenie, wskazać czas i włączyć kontrolę rodzicielską a jednak nie działa. Ktoś, coś może doradzić lub pomóc?



#2

Ja w swoim ac2600 też mam ten problem i nie nie działa w żaden sposób.Może ktoś pomoże??


(erwp) #3

Podpisuję się ze swoim C7 - również brak blokady, totalny bezsens


(DariuszM) #4

Napisałem do Supportu, oto odpowiedź:
Proszę się upewnić, że w zakładce "Zaawansowane -> Narzędzia systemowe -> Ustawienia czasu" jest poprawnie ustawiona aktualna godzina.
Następnie przechodzimy do zakładki "Zaawansowane -> Kontrola rodzicielska".
Pod tabelką z urządzeniami objętymi kontrolą rodzicielską znajduje się opcja "Blokowanie treści".
Zaznaczamy "Biała lista" i klikamy Zapisz.
Od tego czasu obszary które są zaznaczone niebieskim kolorem przy informacji "Czas dostępu do Internetu" dla danego urządzenia nie będą miały dostępu, a białym kolorem czas w którym dostęp do internetu będzie aktywny.


(Grzegorz) #5

Panowie...
te pola na niebiesko pokazują kiedy router ma zablokować klienta!! a nie odwrotnie
po 2 trzeba zazaczyć "biała lista" - ma być pusta
po 3 ma być ustawiona odpowiednia godzina .
i działa normalnie.
1 uwaga - gdy np klient ma podłączonego kompa, a wy w trakcie połączenia włączycie kontrole, to nie blokuje od razu , tylko po około 1 -2,3 minut . zauważyłem to u siebie .
ale gdy klient jeszcze sie nie połączył , to wtedy działą od razu blokada