Archer C7 i połączenie PPPoE

Witam bardzo serdecznie
Od dziś jestem posiadaczem Archera C7, którym postanowiłem zastąpić ruter TL-WR940N.
Połączenie z moim ISP odbywa się przez PPPoE. I w przypadku starego rutera nie mam z tym najmniejszego problemu: ot łączy się błyskawicznie. Niestety Archer pomimo takich samych ustawień użytkownika i hasła nie zestawia połączenia. W logach urządzenia znalazłem wpis: Failed to authenticate ourselves to peer, co jest o tyle dziwne, że te ustawienia poprawnie działają na starym ruterze.
Co do firmwaru to posiadam najnowszy dostępny na stronach forum: 3.14.1 Build 140911 Rel.41201n.
I w związku z tym pytanie gdzie może leżeć problem z PPPoE. Dodam jeszcze, że autodetekcja typu połączenia wskazuje na PPPoE.
Pozdrawiam
Arek

Co to za dostawca internetu, ma filtrację po macu? Może trzeba podać dostawcy adres mac Archera.

Dostawca jest lokalny i niestety dziś już nieosiągalny. Nie wiem również czy stosuje jakieś dodatkowe zabezpieczenia o jakich wspomniałeś.
W logach znalazłem jeszcze coś takiego:
rcvd [CHAP Failure "E=691 R=0 C=1E3DCEF6A196BDB7D00CF2A1B63F0A13 V=3 M=bad username or password"]

Jutro bedzie osiągalny? Jeżeli tak, to skontaktuj się. Posiadasz nazwę uzytkownika i hasło do usługi?

Adres mac sklonowałeś z WAN-a poprzedniego routera?

Sklonowałeś tzn. wpisałeś ręcznie :wink: nie zawsze ta opcja pomaga ale można ją wypróbować.

Wszystko panie Przemku zależy od operatora, więc jeżeli ISP filtruje po adresach fizycznych to trzeba to poprawnie skonfigurować nie ma innej rady.

Choć z logu wynika że to jakiś problem z autoryzacją (login lub hasło).

Dokładnie panie Marcinie się zgadzam z tym co pan napisał. Napisałem tak dlatego iż miałem parę razy przypadek u tego samego dostawcy że po zmianie routera i próbie wpisania maca ze starego kończyło się to zawsze podaniem tegoż adresu z nowego routera dostawcy. Oczywiście isp nie jest równy isp :smiley:

Pięknie dziękuję za wszystkie rady.
Rzeczywiście wygląda na to, że mojemu dostawcy potrzebny jest mac adres nowego rutera.
Zatem muszę poczekać do jutra, żeby, mam nadzieję, cieszyć się nowym sprzętem.

Skopiowałeś ten który miałeś na starym routerze? Funkcja Mac Clone?

Ponieważ wysłałem maila z nowym mac adresem do swojego isp, to nie dotykam tej opcji, póki co......

Więc musisz poczekać nic więcej zrobić nie możemy.

Odezwij się czy opcja ta działa :wink:

Wszystko działa tak jak sugerowaliście.
Na dodatek otrzymałem wyjaśnienie, że oprócz użytkownika i hasła potrzebny jest właśnie adres mac mojego rutera.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc ;D

Nie działamy w tym biznesie od wczoraj :slight_smile:
Zamknij wątek jeżeli sprawa wyjaśniona i zapraszamy ponownie w razie problemów,