Archer C5 - Problem

Witajcie!
Moj Archer C5 mial problem z nieregularnym rozlaczaniem WiFi. Byl wtedy polaczony z modemem UPC (Technicolor) poprzez port WAN. W ramach eksperymentu, wylaczylem DHCP w Archerze i przepialem go z WAN do LAN.
Rozlaczenia na razie nie nastepuja (odpukac), moje urzadzenia (telefon, komp, tablet) lacza sie normalnie z Archerem. Problem powstaje przy probie wejscia na router. Adres tplinklogin.net nie dziala, to samo z tplinkwifi.net
Rozumiem, ze teraz Archer dziala w trybie Access Point (?). Jak na niego teraz wejsc??
Dzieki za wszelkie odpowiedzi

Ustawić adres IP na TP-linku z puli jaką obsługuje główny router -

Ale ja nie moge sie dostac na Archera teraz

Oczywiście, jest w innej podsieci. Zmień na chwilę adres IP na karcie sieciowej z którą łączysz się z internetem na taką pulę jaką masz na TP-linku
Przykład:
Zakładam że TP-Link ma adres domyślny -> 192.168.0.1
Na karcie wpisz 192.168.0.100 i maska 255.255.255.0
Stracisz w tym czasie dostęp do internetu ale nie jest on potrzebny do konfiguracji routera no i zmieniasz adres IP na np. 192.168.1.200 przy założeniu że główny router ma adres 192.168.1.1 ale to musisz sprawdzić.
Jeżeli jeszcze czegoś nie rozumiesz to pytaj.

Przed zmiana z WAN na LAN Archer mial adres 192.168.1.1. 0.1 jest przypisany do routera UPC. Jak zmienic IP sieciowki? Mam Archer T4UH

Czyli robisz odwrotnie niż pisałem
TP-link 192.168.0.200 przy założeniu że UPC ma 192.168.0.1

W zależności od posiadanego systemu w poradniku jest kilka wariantów -

Zmienilem IP sieciowki ale nadal nie moglem dostac sie na Archera.

Pozostaje reset do ustawień i ponowna konfiguracja TP-link tak jak pisałem wcześniej.

Najwazniejsze ze ustaly problemy z rozlaczaniem WiFi :slight_smile: