Archer C20i AC750 problem

Nie znam się na tym, ale jeśli dobrze rozumiem nie pozostaje mi nic innego prócz kupienia modemu?

Osobiście wymienił bym router na coś z modemem np. TP-Link W8970

To już niestety nie wchodzi w grę, router kupiony już jakiś czas temu i nie ma możliwość zwrotu.

Jakiego modemu w tej chwili używasz i czy pracuje stabilnie (synchronizacja)?

Zawsze można podpiąć ten router do posiadanego juz modemu. To co pokazujesz na fotce nie jest modemem tylko spliterem rozprowadzającym sygnały internetu i telefonii stacjonarnej.

Niestety posiadam tylko takie coś jak na fotce i do tego podłączony był router

No ale co to za router? Sprawiał jakieś problemy że chcesz go wymienić?

w8901, działał bardzo dobrze aż do czasu ataków sławnych wirusów zmieniających DNSy

I co teraz? Masz go popsutego?

milion razy restartowany, zmieniane ustawienia na wszystkie sposoby z forów, wirus ciągle wraca, oprócz tego dokuczał słaby zasięg

W jakiej formie nastepuje powrót tego domniemanego wirusa?

Wyskakują losowe stronki, internet często chodził wolno, no i oczywiście DNS się zmieniał. Wszystkie komputery czyszczone a i tak wracał po około miesiącu spokoju

Masz dwie możliwości:
Poprawna konfiguracja W8901g aby zabezpieczyć się przed atakami -


Router W8901g może działać w trybie Bridge (jako modem) a cała konfiguracja na WAN-e Archera C20i jako PPPoE gdzie wpisujesz login i hasło do usługi.

Próbowałes wgrywać starsze oprogramowanie?

wpisuje login i hasło i nie łączy się, a jeśli robię to przez "quick start" to wyskakuje komunikat z pierwszego postu

wolałbym się teraz skupić na nowym routerze

Jaka rodzina routerów ADSL Cię konkretnie interesuje: Archer czy TD-W?

Kolego chyba mnie nie rozumiesz, W8901g musi być podłączony do lini telefonicznej i konfiguracja jak na zdjęciu a do W8901g musisz podłączyć Archera przez port WAN i konfiguracja jako PPPoE.

AA ok, przepraszam, przeczytałem drugi raz ten post i teraz to widzę. Dziękuję za rozwiązanie, jeszcze dziś dam znać czy działa :slight_smile:

Wszystko działa, dziękuje serdecznie za pomoc!

Nie ma problemu. Jeżeli temat wyczerpany proszę zamknij wątek. W razie problemów zapraszamy ponownie.