Archer C20i AC750 problem

Dzień dobry,
Podczas próby konfiguracji wyskakuje mi komunikat:

The cable is unplugged. Before continuing, please make sure the cable of the WAN port is well connected to your device

Intermet z Netii na łączu Netii, typ połączenia PPP. Posiadam takiego typu modem:

Na starym routurze wszystko działa, pisząc to korzystam z niego, nie było problemów z konfiguracją po twardym restarcie urządzenia.

Archer C20i nie jest routerem ADSL-owym, mówiąc prościej nie posiada wbudowanego modemu ADSL aby mógł działać bezpośrednio na linii telefonicznej.

Nie znam się na tym, ale jeśli dobrze rozumiem nie pozostaje mi nic innego prócz kupienia modemu?

Osobiście wymienił bym router na coś z modemem np. TP-Link W8970

To już niestety nie wchodzi w grę, router kupiony już jakiś czas temu i nie ma możliwość zwrotu.

Jakiego modemu w tej chwili używasz i czy pracuje stabilnie (synchronizacja)?

Zawsze można podpiąć ten router do posiadanego juz modemu. To co pokazujesz na fotce nie jest modemem tylko spliterem rozprowadzającym sygnały internetu i telefonii stacjonarnej.

Niestety posiadam tylko takie coś jak na fotce i do tego podłączony był router

No ale co to za router? Sprawiał jakieś problemy że chcesz go wymienić?

w8901, działał bardzo dobrze aż do czasu ataków sławnych wirusów zmieniających DNSy

I co teraz? Masz go popsutego?

milion razy restartowany, zmieniane ustawienia na wszystkie sposoby z forów, wirus ciągle wraca, oprócz tego dokuczał słaby zasięg

W jakiej formie nastepuje powrót tego domniemanego wirusa?

Wyskakują losowe stronki, internet często chodził wolno, no i oczywiście DNS się zmieniał. Wszystkie komputery czyszczone a i tak wracał po około miesiącu spokoju

Masz dwie możliwości:
Poprawna konfiguracja W8901g aby zabezpieczyć się przed atakami -


Router W8901g może działać w trybie Bridge (jako modem) a cała konfiguracja na WAN-e Archera C20i jako PPPoE gdzie wpisujesz login i hasło do usługi.