czesc
(czesc)
3 Kwiecień 2015 16:15
#1
Dzień dobry,
Podczas próby konfiguracji wyskakuje mi komunikat:
The cable is unplugged. Before continuing, please make sure the cable of the WAN port is well connected to your device
Intermet z Netii na łączu Netii, typ połączenia PPP. Posiadam takiego typu modem:
Na starym routurze wszystko działa, pisząc to korzystam z niego, nie było problemów z konfiguracją po twardym restarcie urządzenia.
Marcin
(Marcin)
3 Kwiecień 2015 16:18
#2
Archer C20i nie jest routerem ADSL-owym, mówiąc prościej nie posiada wbudowanego modemu ADSL aby mógł działać bezpośrednio na linii telefonicznej.
czesc
(czesc)
3 Kwiecień 2015 16:20
#3
Nie znam się na tym, ale jeśli dobrze rozumiem nie pozostaje mi nic innego prócz kupienia modemu?
Marcin
(Marcin)
3 Kwiecień 2015 16:21
#4
Osobiście wymienił bym router na coś z modemem np. TP-Link W8970
czesc
(czesc)
3 Kwiecień 2015 16:23
#5
To już niestety nie wchodzi w grę, router kupiony już jakiś czas temu i nie ma możliwość zwrotu.
Marcin
(Marcin)
3 Kwiecień 2015 16:24
#6
Jakiego modemu w tej chwili używasz i czy pracuje stabilnie (synchronizacja)?
CHACA
(CHACA)
3 Kwiecień 2015 16:25
#7
Zawsze można podpiąć ten router do posiadanego juz modemu. To co pokazujesz na fotce nie jest modemem tylko spliterem rozprowadzającym sygnały internetu i telefonii stacjonarnej.
czesc
(czesc)
3 Kwiecień 2015 16:32
#8
Niestety posiadam tylko takie coś jak na fotce i do tego podłączony był router
Marcin
(Marcin)
3 Kwiecień 2015 16:34
#9
No ale co to za router? Sprawiał jakieś problemy że chcesz go wymienić?
czesc
(czesc)
3 Kwiecień 2015 16:36
#10
w8901, działał bardzo dobrze aż do czasu ataków sławnych wirusów zmieniających DNSy
CHACA
(CHACA)
3 Kwiecień 2015 16:37
#11
I co teraz? Masz go popsutego?
czesc
(czesc)
3 Kwiecień 2015 16:38
#12
milion razy restartowany, zmieniane ustawienia na wszystkie sposoby z forów, wirus ciągle wraca, oprócz tego dokuczał słaby zasięg
CHACA
(CHACA)
3 Kwiecień 2015 16:39
#13
W jakiej formie nastepuje powrót tego domniemanego wirusa?
czesc
(czesc)
3 Kwiecień 2015 16:41
#14
Wyskakują losowe stronki, internet często chodził wolno, no i oczywiście DNS się zmieniał. Wszystkie komputery czyszczone a i tak wracał po około miesiącu spokoju
Marcin
(Marcin)
3 Kwiecień 2015 16:45
#15
Masz dwie możliwości:
Poprawna konfiguracja W8901g aby zabezpieczyć się przed atakami -
Jak sprawdzić czy router ADSL firmy TP-LINK jest zabezpieczony przed dostępem niepowołanych osób od strony Internetu?
Uwaga: dotyczy wyłącznie modeli TD-W8901G, TD-W8951ND, TD-W8961ND, TD-8840T, TD-8816, TD-8817 w starszych wersjach sprzętowych. Obecnie sprzedawane wersje wymienionych produktów (TD-W8951ND V5, TD-W8961ND V3, TD-8840T V4 a także TD-W8901G V6) oraz inne modele routerów ADSL TP-LINK są zabezpieczone fabrycznie.
Krok1 - Zaloguj się na stronie konfiguracyjnej routera. Wpisz w pasek…
Router W8901g może działać w trybie Bridge (jako modem) a cała konfiguracja na WAN-e Archera C20i jako PPPoE gdzie wpisujesz login i hasło do usługi.
CHACA
(CHACA)
3 Kwiecień 2015 16:45
#16
Próbowałes wgrywać starsze oprogramowanie?
czesc
(czesc)
3 Kwiecień 2015 16:50
#17
wpisuje login i hasło i nie łączy się, a jeśli robię to przez "quick start" to wyskakuje komunikat z pierwszego postu
wolałbym się teraz skupić na nowym routerze
CHACA
(CHACA)
3 Kwiecień 2015 16:53
#18
Jaka rodzina routerów ADSL Cię konkretnie interesuje: Archer czy TD-W?
Marcin
(Marcin)
3 Kwiecień 2015 16:58
#19
Kolego chyba mnie nie rozumiesz, W8901g musi być podłączony do lini telefonicznej i konfiguracja jak na zdjęciu a do W8901g musisz podłączyć Archera przez port WAN i konfiguracja jako PPPoE.
czesc
(czesc)
3 Kwiecień 2015 17:03
#20
AA ok, przepraszam, przeczytałem drugi raz ten post i teraz to widzę. Dziękuję za rozwiązanie, jeszcze dziś dam znać czy działa