Archer AX1500 zrywa połączenie

Witam
Zakupiłem router Archer AX1500 https://www.tp-link.com/pl/home-networking/wifi-router/archer-ax1500/ i mam z nim problem, a może bardziej z konfiguracją. Na początku po podłączeniu praktycznie w ogóle nie było internetu. Po weryfikacji łącza z dostawcą internetu, dostawca stwierdził, że po jego stronie wszystko jest ok, ale może od siebie poradzić wyłączenie funkcji UPnP. Po wyłączeniu tej funkcji faktycznie troszkę się polepszyło, ale nadal problem występuje. A mianowicie sieć wifi jest niby cały czas widoczna, ale co chwilę znika internet. Ale w momencie, kiedy znika internet, to nawet nie da się połączyć z routerem na adres http://192.168.0.1, a w momencie kiedy wifi by działało prawidłowo, to nawet bez internetu na router powinno się udać zalogować.
Nie wiem czy to w czymkolwiek pomorze, ale w dzienniku systemowym pokazuje mi coś takiego:

2020-10-09 07:32:24 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run WAN1_ON
2020-10-09 07:32:24 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run WAN0_OFF
2020-10-09 07:32:24 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run LAN_OFF
2020-10-09 07:32:23 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run WAN1_OFF
2020-10-09 07:32:23 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run WAN0_ON
2020-10-09 07:32:23 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run LAN_OFF
2020-10-09 07:32:21 Statystyki ruchu INFORMACYJNE [6558] Clear all stats because time changed
2020-08-25 00:00:41 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run WAN1_OFF
2020-08-25 00:00:41 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run WAN0_ON
2020-08-25 00:00:41 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run LAN_OFF
2020-08-25 00:00:40 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run STATUS_ON
2020-08-25 00:00:39 QoS INFORMACYJNE [6989] Service start
2020-08-25 00:00:39 QoS INFORMACYJNE [6989] Function disabled
2020-08-25 00:00:39 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run NIGHT
2020-08-25 00:00:38 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run GENERAL
2020-08-25 00:00:36 Statystyki ruchu INFORMACYJNE [6554] Service start
2020-08-25 00:00:33 Przywracanie ustawień fabrycznych INFORMACYJNE [6413] Service start
2020-08-25 00:00:33 Kontrola rodzicielska INFORMACYJNE [6324] Service start
2020-08-25 00:00:33 Kontrola rodzicielska INFORMACYJNE [6324] Function enabled
2020-08-25 00:00:32 Kontrola dostępu INFORMACYJNE [6233] Service start
2020-08-25 00:00:32 Kontrola dostępu INFORMACYJNE [6233] Function disabled
2020-08-25 00:00:32 NAT INFORMACYJNE [5261] IPSEC ALG enabled
2020-08-25 00:00:32 NAT INFORMACYJNE [5261] L2TP ALG enabled
2020-08-25 00:00:32 NAT INFORMACYJNE [5261] PPTP ALG enabled
2020-08-25 00:00:32 NAT INFORMACYJNE [5261] SIP ALG enabled
2020-08-25 00:00:32 NAT INFORMACYJNE [5261] RTSP ALG enabled
2020-08-25 00:00:32 NAT INFORMACYJNE [5261] H323 ALG enabled
2020-08-25 00:00:32 NAT INFORMACYJNE [5261] TFTP ALG enabled
2020-08-25 00:00:32 NAT INFORMACYJNE [5261] FTP ALG enabled
2020-08-25 00:00:29 NAT DEBUGOWANIE [5261] Flush conntrack
2020-08-25 00:00:29 NAT INFORMACYJNE [5261] Function enabled
2020-08-25 00:00:29 NAT UPOMNIENIE [5261] Create NAT chain succeeded
2020-08-25 00:00:29 UPnP INFORMACYJNE [5452] Service stop
2020-08-25 00:00:28 NAT INFORMACYJNE [5261] Initialization succeeded
2020-08-25 00:00:28 NAT INFORMACYJNE [5261] Initialization succeeded
2020-08-25 00:00:26 Podstawowe zabezpieczenia INFORMACYJNE [4635] Service start
2020-08-25 00:00:26 Podstawowe zabezpieczenia UPOMNIENIE [4635] Flush conntrack table succeeded
2020-08-25 00:00:23 Zarządzanie zdalne INFORMACYJNE [4784] Service stop
2020-08-25 00:00:22 Firewall INFORMACYJNE [3595] Service start
2020-08-25 00:00:21 Wiązanie adresów IP&MAC INFORMACYJNE [4346] Daemon connection succeeded
2020-08-25 00:00:21 Wiązanie adresów IP&MAC INFORMACYJNE [4346] ARP Binding disabled
2020-08-25 00:00:21 Wiązanie adresów IP&MAC INFORMACYJNE [4346] Config interface initialization succeeded
2020-08-25 00:00:21 Wiązanie adresów IP&MAC INFORMACYJNE [4346] Initialization succeeded
2020-08-25 00:00:21 UPnP INFORMACYJNE [4299] Service stop
2020-08-25 00:00:18 Zarządzanie zdalne INFORMACYJNE [3703] Service stop
2020-08-25 00:00:17 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run WIFI2G_ON
2020-08-25 00:00:17 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Start to run WIFI5G_ON
2020-08-25 00:00:00 Ustawienia czasu INFORMACYJNE [925] Service start
1970-01-01 00:00:08 Kontroler diod INFORMACYJNE [897] Service start

Nie wiem co jeszcze mógłbym zmienić w ustawienia, żeby router prawidłowo pracował, w ogóle jest tu wiele funkcji, które nie wiem czy powinny być włączone, czy nie przykład tego UPnP, jak również funkcje NAT - włączona, Smart Connect - wyłączona, MU-MIMO - włączona i jeszcze wiele innych.
Dodatkowo jeszcze w celu zwiększenia zasięgu sieci mam podłączony drugi router TL-WR743ND, który pracuje w trybie klient-router i z głównym routerem łączy się po wifi (docelowo chciałbym go skonfigurować jako Repeater ale najpierw muszę wyeliminować problemy z wifi).

Także podsumowując co powinienem zmienić w ustawieniach, jakie w ogóle informacje jeszcze podać w celu możliwości udzielenia mi pomocy w prawidłowej konfiguracji tego routera?

Zacznij od opisania co nieco dostawcy internetu - jak dostarcza łącze, jakiej jest szerokości (up/down). Następnie podłącz się bezpośrednio do tego łącza za pomocą ethernetu (nie wifi) do komputera i zmierz te parametry np. za pomocą strony speedtest.net.
Następnie zrobiłbym przywrócenie ustawień fabrycznych i na nich zrobił test ponownie z internetem dostawcy wpiętym przez złącze WAN i test ponownie po ethernecie i porcie LAN.
Jak tutaj będą duże problemy i rozbieżności, winę zrzucamy na router. Jak będzie OK, to wiadomo, że chodzi o wszystko, co robimy potem - czyli zmiany konfiguracji, korzystanie z WiFi, sąsiedzi zakłócający sygnał itd.

Dziękuję za odpowiedź, ale na chwilę obecną router został wymieniony, ponieważ się wieszał i wówczas nie dochodziły do niego pingi, ani nie dało się otworzyć strony konfiguracyjnej, także była to ewidentna wina routera, a nie dostawcy internetu. Jestem na etapie testowania nowego routera po wymianie.

Tak, to też się zdarza, w jednym z sąsiednich wątków był podobny problem.

Po wymianie routera niby wszystko działa ok, aczkolwiek raz na moment nie było prądu i już połączenie z routerem zostało zerwane i już nie wstał. Trzeba go było jeszcze ręcznie resetować (uruchomić ponownie) aby zaczął działać.

Awaria mogła być szersza i twój router wstał przed routerem operatora i dlatego nie dostał IP od razu.

Ale nie można było otworzyć strony konfiguracyjnej routera oraz pingi do niego nie dochodziły, a poza tym odczekałem chwilę, także to była ewidentna wina routera.