Aktualizacja TP-Link TL-WA854RE

Witam, to jak widać mój pierwszy post na forum i borykam się właśnie z problemem opisanym w tym temacie - przy łączeniu z androidem nie ma problemu, zaś przy laptopie z windowsem 8.1 połączenie jest ograniczone. Przeczytałem, że pomaga aktualizacja firmware'u, natomiast ja nie posiadam w zestawie kabla ethernetowego i jestem laikiem jeśli chodzi o takie sprawy. Mogę liczyć na pomoc w aktualizacji oprogramowania w celu rozwiązania mojego kłopotu? Pozdrawiam
Wydzieliłem jako nowy wątek, proszę nie mieszać tematów - Administrator

W przypadku WA854RE aktualizację trzeba przeprowadzić przez WiFi bo nie posiada on portu LAN.
Najlepiej najpierw przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych. Zalogować się do panelu konfiguracyjnego i w menu System Tools - Firmware Upgrade wybrać odpowiedni plik i kliknąć "Upgrade"

Dziękuję za odpowiedź - mam zalogować się do panelu konfiguracyjnego repeatera czy routera? W jaki sposób mam to zrobić, od razu zaznaczam, że strona podana w instrukcji urządzenia - tplinkextender.net nie działa, a wpisanie w oknie przeglądarki adresu 192.168.1.1 nie daje żadnego rezultatu. Pozdrawiam.

Naciśnij i przytrzymaj przycisk reset z dołu urządzenia.
Podłącz się do sieci WiFi którą rozgłasza repeater.
Reszta napisana jest w wyżej.

ustawienia fabryczne repeatera przywrócone (przytrzymany przycisk ok 30sekund), ale po włączeniu go do gniazdka z powrotem się świecą lampki sygnalizujące połączenie z siecią routera z vectry. Wtedy ciągle połączenie jest ograniczone i na laptopie nie mogę wczytać strony. Dopiero odłączenie repeatera z gniazdka odblokowuje dostęp do sieci. Może zalogowanie się do panelu konfiguracji jest możliwe tylko z komputera, do którego podłączony jest router? Nie znam się kompletnie, myślałem że rozszerzę bez problemu dwoma przyciskami zakres sieci między mieszkaniami obok siebie, a wychodzi klapa i internet działa tylko na smartfonie z Androidem, a na lapku z Windowsem 8.1 nie...