TL-WR841N-źle działające wifi

Witam!
Otóż mam problem z routerem TL-WR841N. Internet po kablu chodzi bardzo dobrze, nie przerywa, pingi są niskie, lecz ma on problem z WIFI. Pingi skaczą spada szybkość połączenia. Oprogramowanie jest aktualne, karta sieciowa w komputerze wymieniona na nowa, został skonfigurowany, według poradnika na forum, kanał jest zmieniany na bieżąco (gdyż mieszkam w bloku),lecz dalej dzieje się to samo. Wie ktoś co może być przyczyną, bo ja już pomysłu nie mam.
Z góry dziękuję za pomoc.
Przeniosłem do odpowiedniego działu na forum - Administrator

Pokaż pomiary sygnału i zakłóceń -


Masz możliwość sprawdzenia stabilności na innym komputerze? Oprogramowanie na routerze jest najnowsze dostępne na stronie producenta?

Jaki masz system operacyjny?
http://wydajnykomputer.pl/lag-w-windows-vista-7-i-xp-przyspieszanie-bezprzewodowego-internetu-wifi

Jak zrobisz diagnostykę to będzie można coś więcej powiedzieć.

Tak to wygląda w tym programie. Posiadam WIN 10.

Zrób taki test na stabilność -


W tych pomiarach jak daleko masz komputer od routera?

Router jest w odległości mniej więcej 5 m.
Oto test:

Router TP-Linka jest podpięty przez port WAN? Jak masz dostarczony ten internet do mieszkania?

Internet mam dostarczony przez antenę która podłączona jest do modemu i z niego idzie kabel do routera. Jest to osiedlowy internet. Mam łącze 50 mbs. W tym momencie internet tak zgłupiał że nic nie da się zrobić.

Przeczytaj moje pytanie dokładnie. Pokaż całą zakładkę STATUS z TP-linka.

Status TP-Linka:

No to czegoś nie rozumiem, pingujesz adres 192.168.1.1 a twój TP-link ma adres 192.168.0.1????
Masz tam jeszcze jakiegoś hosta w sieci pod adresem 192.168.1.1?

Nie wszystkie karty dobrze radzą sobie na kanale 13. Zmieniałeś na niższe 1-7?

Tak było na niższych kanałach i cały czas to samo było.

Nie wiem czy mam jakiś host pod tym adresem.

Masz internet radiowy i stąd te różnice. Jak podepniesz komputer bezpośrednio do owego modemu-podaj model- to też jest tak samo?

Dzieje się tak tylko na WIFI. Po kablu działa bez zarzutu.

Ale po kablu od routera czy od modemu?

Po kablu od routera.

Zaktualizuj jeszcze oprogramowanie do tej wersji http://www.tp-link.com.pl/resources/software/wr841nv9_pl_3_16_9_up_boot(150210).rar

Zmieniłem oprogramowanie na daną wersję beta, lecz podziałało przez 5 min i znowu pingi skaczą wysoko oraz jest słaba prędkość internetu.