TL-MR3420 i TV Samsung

Witam,
Mam problem z widocznością w sieci TV Samsung UE40ES5500.
TV jest podłączony do routera TL-MR3420 poprzez Wi-Fi.
Z tej samej sieci korzystają komputery, smartfony i tablety, z których chciałbym uruchomić multimedia (filmy, zdjęcia) na TV.
Próbowałem już różnych konfiguracji i niestety nic nie działa. Co najdziwniejsze jak podłączę TV do routera kablem LAN, to jest widoczny w sieci i wszystkie inne urządzenia widzą TV.
Od kilku dni szukam w sieci rozwiązania, niestety nie mogę na nic trafić.
Dorzucę, że TV poprzez powyższy router ma dostęp do internetu i z tym nie było większego problemu.
Proszę o pomoc.
Mogę podać szczegóły ustawień routera, jak będą potrzebne.

Dzięki bezprzewodowemu udostępnianiu możesz optymalnie wykorzystać swoje zasoby i urządzenia. Funkcja AllShare Play umożliwia strumieniowe przesyłanie m.in. filmów, zdjęć, muzyki i innych rodzajów plików z kompatybilnych urządzeń znajdujących się w pobliżu, w tym z komputerów. Przetwarzanie w chmurze i udostępnianie danych w Internecie opracowane przez firmę Samsung dają Ci jeszcze większą swobodę i mobilność, umożliwiając korzystanie z multimediów i ich współdzielenie, nawet gdy jesteś poza domem. Teraz możesz korzystać ze swoich ulubionych zasobów w swoim telewizorze lub z dala od niego.
Połącz i udostępnij
Zintegruj wszystkie urządzenia w jedną całość. AllShare Play bezprzewodowo łączy się z kompatybilnymi urządzeniami za pomocą technologii DLNA, dzięki czemu filmy, zdjęcia i muzyka zapisane na nich mogą być oglądane, odtwarzane i udostępniane na ekranie telewizora. Teraz możesz bez wysiłku przesyłać zasoby z komputera lub urządzenia mobilnego do telewizora.
Nowy standard obrazu ruchu bez smużenia.
Piszą, że musisz połączyć się w chmurze.

To jest odpowiedź czy reklama?
Tekst jest żywcem skopiowany ze strony samsunga i nie jest w żaden sposób odpowiedzią na mój problem.
Dzięki za chęci.

Masz najnowsze firmware na MR3420? Pokaż zakładkę wireless z routera.

Oprogramowanie na TV też masz zaktualizowane?

Router ma najnowszy soft.
3.15.9 Build 141009 Rel.62201n
Która z podzakladek z zakładki sieci bezprzewodowe pokazać?

TV też został zaktualizowany do najnowszego softu.
Wczoraj jeszcze poczytalem i może to być podstawą problemu. Nie mam oryginalnego adaptera Wi-Fi w TV, tylko siedzi w nim Sitecom 300N, który teoretycznie powinien być odpowiednikiem oryginalnego. Nawet po włożeniu go do TV pojawia się informacja, że został wykryty adapter Samsung. Internet śmiga dobrze, ale TV nie jest wykrywany przez inne urządzenia.

Jest tam jakiś model? Urządzenie pracuje jako karta sieciowa czy jako client/wisp?

Podstawowo pracuje jako karta sieciowa, ale w ustawieniach TV można jeszcze włączyć funkcje AP Soft i wtedy robi się punkt dostępowy. Po uruchomieniu tej opcji np. smartfon może się połączyć bezpośrednio z TV, ale coś blokuje i nie chce się połączyć (to juz problem poza tp-linkiem).
Model
Sitecom 300N WL-334 v 1 001 USB Adapter x2
Nie piszemy postu pod postem, używamy guzika "Modyfikuj" - Administrator

Możesz sprawdzić jaką masz adresację na TV z routera?

Adres IP 192.168.0.102
Maska 255.255.255.0
Brama 192.168.0.1
DNS 192.168.0.1

Adres możesz "ping-ować" z sieci?

Tak, mogę i jest ok.

Znalazłem inny błąd.
Wchodząc do ustawień routera do zakładki DHCP widać wszystkie podpięte urządzenia. Widać kompa, tablet, smartfon, a nie widać TV. Nie widać pomimo tego, że jest podpięty i działa, bo działa normalnie na TV internet.
Spróbowałem ustawić dla TV rezerwacje adresu - wpisałem adres MAC, przypisałem adres IP (dałem wyższy 192.168.0.105), restart routera. TV nadal ma internet, ale nadal nie ma go na liście w zakładce DHCP, czyli tak jakby nie był podpięty do sieci. Ping nadal jest.

Witam
Miałem ten sam problem - DLNA nie działał tzn - Smart TV Samsunga nie był widoczny przez router TL-MR3420 V2 i usługa Allshare w żaden sposób nie chciała zaskoczyć. Napisałem do supportu TP-Linka i szybko dostałem odpowiedź :
Opisywany przez Pana problem został jakiś czas demu do nas zgłoszony. Dostaliśmy pod koniec grudnia nowy firmware dla tego routera, który powinien naprawić ten błąd. Jest on narazie w wersji beta, jednak mogę go Panu wysłać. Proszę podłączyć się kablem sieciowym do routera! Nie należy przeprowadzać aktualizacji przez sieć bezprzewodową. Na stronie konfiguracyjnej przejść do zakładki System Tools> Firmware Upgrade> przycisk Wybierz plik i wybrać wcześniej rozpakowany plik> Ok> Upgrade. Firmware się zaktualizuję.
Zrobiłem backup ustawień, upgrejdowałem firmware. Urządzenie się zrestartowało ale przy okazji zgubiło wszystkie ustawienia więc przywrócilem backu ustawień. Do tego trzeba było jeszcze raz wprowadzić PIN do modemu ale najważniejsze - DLNA i Allshare zaskoczyło bez problemu. W zakładce DHCP pojawił się TV. Do tego dodam, że testowałem z telewizorem skonfigurowanym na sztywno pod adres IP jak i pod automatyczne przypisywanie adresów IP.
Dodam tylko, że firmware jest w wersji beta ale działa stabilnie - nie zauważyłem żadnych innych problemów.