TD-W8960N nie łączy z internetem

Witam,
zacznę krótko:
łącze Multimedia, 6Mb, ADSL - na modemie z MM wszystko elegancko działa (pobieranie, wysyłanie):

Chcąc zamienić sprzęt od MM, postanowiłem kupić TD-W8960N (najnowsza wersja firmware V5) , który nijak nie chce współpracować.
Po podłączeniu kabla ADSL (z gniazda na ścianie) do routera, a tegoż do PC, ikonki ADSL oraz LAN świecą ciągłym światłem. Próba skonfigurowania routera przez EasySetup kończy się wyrzuceniem komunikatu o sprawdzeniu ustawień WAN.
Zaś próba konfigurowania wg wielu instrukcji dostępnych na stronie producenta (np.: http://www.tp-link.com/lk/support/faq/?pcid=203&problem=&m=TD-W8960N&keywords=&faqid=daje mi tyle:

Zanim przystąpiłem do konfiguracji, zsynchronizowałem czas routera z PC (docelowo ma 1970!!!), zaś po konfiguracji WAN sklonowałem MAc'a.
Do konfiguracji używałem ustawień:
VPI/VCI: 0/33, PPPoE, LLC, MTU: 1492
Jestem przekonany, że robię coś źle z konfiguracją WAN, bo nie przyznaje mi IP, ale problem w tym, że nie potrafię znaleźć w tym software opcji gdzie można zaznaczyć opcję z dynamicznym IP podczas konfigurowania WAN'a.
PS: Użytkownik i hasło jest na 100% wpisane poprawnie.
Czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć mi jak powinna wyglądać prawidłowa konfiguracja?
Jeśli trzeba screeny czy jakieś info - będę wrzucał w miarę możliwości.

Wygląda na problem z poprawnością loginu i hasła. Ten WAN jak konfigurujesz?

WAN konfiguruję wg kroków
QuickSetup -> ADSL WAN -> Tutaj dane konfiguracyje: ISP:MM, VPI/VCI: 0/33, enkaps.: LLC, WAN Link Type: PPPoE, log, pw, MTU: 1492 -> Next i tutaj kończy się opcja zmiany czegokolwiek, następnie konfiguracja WLAN.
Więc wchodzę w WAN Service, tam dodaję serwis na podstawie atm1/(0_0_33) -> tutaj muszę wybrać IP over Internet, aby -> zaznaczyć w kolejnym oknie opcję Obtain an IP adress automatically -> Enable NAT -> (tutaj raz włączam, a raz wyłączam IGPM Multicast - strzelam) -> Default Gateway daję jak jest Selected Default Gateways Interfaces -> DNS Server - tak jak w krok wcześniej -> Save/Apply -> wyłączam z prądu, włączam i żadnej poprawy...
Mogę ewentualnie wrzucić screeny jeśli to nie jest zbyt 'czytelne'.

Problem banalny rozwiązany - wina oczywiście po mojej stronie. Powodem była zmiana loginu i hasła od ISP (zawieszałem na początku roku umowę i po jej wznowieniu przydzielili nowe) szkoda, że nie wysłali ich pocztą zaoszczędziło by mi to nerwów, a forum kolejnego śmieciowego tematu.
Temat zamykam.
Do kosza.

Niech ten temat bedzie przestrogą dla innych użytkowników na przyszłość. Za nim napiszecie u nas kolejny taki temat zastanówcie się dwa razy. Posprawdzajcie hasła i loginy po kilka razy. Dość często czyta sie takie tematy o niedziałającym internecie. My ze swej strony włosy z głowy rwiemy by Wam pomóc, a tu ogazuje się inne hasło i login.
Pozdrawiam.