Cześć!
Mam następujący problem. Od czasu zakupu routera podanego w temacie, kiedy z internetu korzystają conajmniej 2 urządzenia, internet działa zdecydowanie za wolno oraz ma tendencje do rozłączania "brak połączenia z internetem" co jakieś 10 minut. Zdecydowanie nie ma możliwości pracy przy tak częstym rozłączaniu, nie wiem co mam czynić, kombinowałem na 192.~~ zmieniać różności, które były polecane na innych forach, ale to nic nie dało, ciągle jest, jak było. Restartowanie, ponowne konfigurowanie nic nie daje, problem sięga gdzieś głębiej, wrzucam skan z ipconfig /all
Spróbuj ze zmianą zasilacza na 1A 12V.
- Sprawdź czy router posiada aktualne oprogramowanie
- Konfiguracja według poradnika:
- Podaj jak wyglądają parametry synchronizacja (status)
- Możesz skorzystać z sugestii kolegi wyżej.
Gdzie mogę sprawdzić, czy oprogramowanie jest aktualne? Czy ukazując status muszę mieć w danym momencie podłączone conajmniej 2 urządzenia?
Oczywiście na stronie producenta porównując z tym co masz obecnie zainstalowane.
Wystarczy pokazać (print screen) to co masz w statusie urządzenia. Ilość urządzeń podłączonych nie ma znaczenia.
Po wejściu na stronę konfiguracyjną routera w zakładce Status - Device info. Na samej górze jest Firmware Version:
Ta sama zakładka tylko potrzebne są dane co są na dole strony. Wystarczy ze jedno urządzenie będzie podłączone.
Zainteresuj się tą poradą.
Coś nie tak z linią telefoniczną albo z zasilaczem. Ostatecznie uszkodzenie routera.
Jak u Ciebie wygląda linia telefoniczna? Jakie kable, ilość telefonów, filtry przy aparatach itp.
z 10 lat na tych kablach jest korzystane, na poprzednim ruterze nie miałem tego problemu, więc to zdecydowanie musi być wina routera tplinka, od nowości jest to samo. Jeżeli chodzi o poprzedni router, to zdecydowałem się go wymienić, ponieważ bardzo głośno chodził i zdecydowanie się przegrzewał.
Podłączenie jest pod jeden telefon stacjonarny
Filtr ADSL w gniazdku przed aparatem jest?
Masz zasilacz z poprzedniego routera? Może akurat ma 12V 1A.
Nie każdy router radzi sobie z zaszumioną linią w taki sam sposób, Ty masz dużo błędów CRC co świadczy o problemach z linią telefoniczną.
Tak. Router mam od tplinka, 9V 0,6A
Różni producenci, różne chipsety. Reakcja widoczna. Jeżeli z jakością linii nic nie wskórasz to pozostaje tylko spróbować porady o której pisałem na początku.