W drugim budynku coś to nie działa jak powinno (TL-WA801 jest podłączony kablem pod port lan w TL-WR841). Jak podłącze pod port WAN (w 841) i zmienie adres na 192.168.2.246, włącze DHCP to działa ale są dwie podsieci i komputery się nie widzą. Czy da się to tak połączyć i pustawiać w opcjach żeby była jedna sieć 192.168.1.xxx a jak nie to jak zrobić żeby się wszystkie urządzenia w dwóch różnych podsieciach widziały?
Sprawdź czy z urządzenia podłączonego pod WR841 można pingować 192.168.1.1 lub 8.8.8.8.
Spróbuj na WR841 włączyć DHCP z wpisaną bramą domyślną na 192.168.1.1 i adresami serwerów DNS.
Internet był ale przez jakiś czas (dzień, dwa dni - różnie). Jak nie było internetu nie można było spingować 192.168.1.1. Pomagało dopiero rozłączenie tych dwóch urządzeń i całkowite wyłączenie z prądu.
Po podłączeniu TL-WA801 do portu wan TL-WR841 i nadanie mu adresu 192.168.2.246 i włączenia DHCP internet był ale też ze dwa dni. Z poziomu czy access pointa czy routera z opcji Diagnostic można było pingować 192.168.1.1 ale internetu nie było. Po wyjęciu kabelka z WR841 internet pojawił się na WA801-tryb client i po kablu działa.
Zamiast TL-WR841 dałem inny sprzęt zobaczę czy to coś pomoże.