Rozłaczanie Neostrady W8980

Router TD-W8980 używam od 5 miesięcy. Od miesiąca zaczęło rozłączać połączenie z Neostradą. Podczas rozłączenia widoczna jest prawidłowa synchronizacja. Diody wskazują na prawidłowa pracę. Wykonałem też test i wyrzucił mi błędy, jak na zrzucie ekranowym. Podaję też zrzut parametrów łącza. Łączyłem się poprzez PPPoA / VCMUX. Technicy Orange stwierdzili pracę wzorową łącza i zalecili zmianę na PPPoE / LLC. Nie zmieniło to nic w pracy łącza. Czy ktoś ma doświadczenie w tym zakresie?

oraz

Adresacja też jest poprawna na porcie WAN? Co jaki czas następuje to rozłączenie?

Rozłączanie występuje nieregularnie. Bywa, że codziennie po kilkanaście razy. Bywa też tak, że od kilku dnia dwa do trzech razy na dobę. Przed dwa pełne dni był spokój. Nie rozumiem zapytania o adresację WAN

Masz obrazek ze statusu routera, jest tam WAN i poniżej w tabelce adres IP który dostajesz po połączeniu od dostawcy. Czy on też tam cały czas widnieje po rozłączeniu? Czy masz same zera?
Został bym przy PPPoA / VCMUX.

Zawsze jest tam prawidłowy adres. nigdy nie pojawiły się zera

Dopisz do DHCP Settings DNS-y 194.204.159.1 i 194.204.152.34 po czym save i reboot rouetra. Daj obrazek z ipconfig /all po zmianie konfiguracji -

Wpisałeś DNS i rozbiłeś reboot routera?

Tak

Rozłącz się i połącz ponownie z siecią TP-linka i wtedy jeszcze raz ipconfig wrzuć. DNS-y powinny być widoczne zamian 192.168.1.1

Ok. zmień jeszcze to połączenie na PPPoA/VCMux i Annex type zrób A. Sprawdź co teraz będzie się działo ze stabilnością internetu.
Kiedy coś się zacznie dziać niepokojącego możesz zrobić taki test -

Wszystkie parametry ustawiłem tak, jak wskazałeś. Łącze gubi przez cały czas pakiety, jak na załączniku. Technik Orange wykonał pomiar i stwierdził, że modem routera generuje bardzo dużą liczbę błędów. Około 46.000 CRC i 42.000 HEC w przeciągu 5 godzin pracy. Wykonał też pomiar na swoim modemie - O błędów. Postawiłem stary router (Netgear DGN2000) na łączu. Pracuje stabilnie bez przerw i brak błędów. Czy to jest problem sprzętowy?

Tylko że na TP-linku nie widać żadnych błędów CRC!? Jeżeli mam coś więcej pomóc to czekam na wykonanie testu który dałem w linku.
Możesz także w danej chwili problemów z dostępem do internetu sprawdzić (print screen) co jest w logach systemowych.